بازی با این ازبکستان سخت است

استعلام آخرین وضعیت تیم ملی از شمسایی

وحید شمسایی در گفت و گو با خبرنگار ما در مورد آخرین وضعیت تیمش و نگاهی که به حریف امروز دارد توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش فوتسال 40، تیم ملی فوتسال ایران از ساعت 17:30 امروز در یکی از دیدارهای مرحله نیمه نهای جام ملت های فوتسال آسیا 2024 به مصاف ازبکستان خواهد رفت. در آستانه این دیدار حساس با وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، گفت و گویی انجام دادیم که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

بازی با این ازبکستان سخت است

بازی با ازبکستان فعلی قطعا خیلی سخت از ازبکستان سال های گذشته است. این تیم با یک مربی صاحب سبک و حرفه ای کارش را شروع کرده است.

حریفی که استرس ندارد

نسل جدیدی از بازیکنان با تفکرات لوپز به تیم ازبکستان وارد شده اند. آنها با خیال راحت در این رقابت ها بازی می کنند چون صعودشان به جام جهانی با توجه به میزبان بودنشان قطعی است. در بازی های قبلی هم دیدیم که وقتی گل هم دریافت می کردند خیلی راحت بازی را ادامه داده و جبران می کردند. در مرحله حذفی همه استرس دارند چون یکی می رود و یکی می ماند. ازبک ها اما از این دور به عنوان بازی دوستانه استفاده می کنند.

به همه اعضای تیم نیاز داریم

ما هم ایران هستیم و فقط به بردن فکر می کنیم. آنالیز خوبی انجام داده ایم و بازیکنان از نظر روحی شرایط خوبی داریم. آنها کامل فیزیکی هستند و با افکار اسپانیایی کار خود را پیش می برند. قطعا بازی جذابی شاهد خواهیم بود. هر بازیکن را در لحظه خاص خودش استفاده خواهیم کرد و امیدوارم جوری بازی کنیم که شرمنده خودمان نشویم. بچه های ما در هر زمینه بهترین هستند.

میزبانی تایلند

میزبانی تایلند تا این جای کار خوب بوده اما اگر واقعیتش را بخواهید یکسری موارد بود که من انتظار بیشتری از این کشور داشتم. تایلند چند بار میزبان مسابقات بین المللی بوده و تجربه این کار را دارد. البته سالن های بازی وضعیت خوبی دارند و تنها موضوع این است که تعداد بازی تیم ها در دو سالن موجود پخش نشده است؛ ازبک ها از اول جام در این سالن هستند اما تیم ما از بازی قبل در این سالن بازی کرد. همان طور که دیدید کمی در اول کار شرایط گره خورد اما بچه ها رفته رفته خودشان را پیدا کردند.