میرزایی: خیلی از بزرگان موفق به این کار نشدند

آماده برای یک صعود تاریخی با اکیپ خاص!

سرمربی‌ رعد پدافند اصفهان در مورد شرایط تیمش در آستانه نهایی شدن صعود به لیگ برتر صحبت کرد.

به گزارش فوتسال ۴۰، سرنوشت دومین تیم لیگ برتری جدید از دل تقابل فردای پالایش هرمزگان و رعد پدافند اصفهان بیرون خواهد آمد. نماینده اصفهان با ۱۳ امتیاز در صدر گروه دوم لیگ یک حضور دارد و فردا باید با فولاد، تیم دوم و ۱۰ امتیازی جدول، در هرمزگان دیدار کند؛ عباس میرزایی سرمربی رعد پدافند در گفت و گو با خبرنگار ما در‌ خصوص شرایط تیمش در آستانه این دیدار حساس صحبت کرد:

بازی سخت در خانه فولاد

بازی خیلی حساس و ویژه ای در پیش داریم. می دانیم که سالن مملو از تماشاگر خواهد شد و گرمای هوا نیز کار را سخت می کند. ولی خب ما هم برای کسب نتیجه و به ثمر رساندن هشت ماه تلاشمان این جا هستیم. امیدوارم بچه ها تلاش و کوششی که در طول فصل داشتند را در بازی حساس فردا دو برابر کنند تا بت نتیجه خوب از زمین خارج شویم.

امیدواری برای رعایت عدالت

حساسیت بالای بازی تا حدی هست که سازمان لیگ از پنج داور باتجربه قضاوت در لیگ برتر استفاده کرده است. ناظران خیلی خوبی هم خواهیم داشت و امیدوارم که تمام اتفاقات داخل زمین رخ بدهد.

انگیزه های یک تیم جوان

فولاد هرمزگان تیم بسیار خوب و قابل احترامی است که در طول فصل نتایج خوبی گرفته است. ما هم با تیم جوانی که داریم تا این جا خوب پیش رفتیم و انشالله فردا کار را تمام می کنیم.

افتخار بابت داشتن این بازیکنان

مجموعه رعد پدافند اصفهان و خود من به داشتن این بازیکنان جوان افتخار می کنیم. با میانگین سنی ۲۲-۲۳ سال تا این جا پیش رفتیم و همه دار و ندارمان را می گذاریم تا نام این تیم را جاودانه کنیم. خیلی از تیم ها با هزینه و ستاره های قابل توجه موفق به رسیدن به این مرحله نشدند و این ارزش کار تیم جوان ما را بیشتر می کند.