چشم امید آقای صعود لیگ برتر به جام جهانی

او‌ بعد از چهارمین ماموریت موفقش به دنبال برنامه ریزی برای ساختن یک تیم لیگ برتری قدرتمند است.

به گزارش فوتسال ۴۰، رضا صادقی یک بار دیگر‌ تخصص طلایی خود را با لیگ برتری کردن پالایش نفت اصفهان به رخ کشید؛ این چهارمین تجربه منجر به صعود او در عرصه مربیگری بود. صادقی در گفت و گو با خبرنگار ما از برنامه های پالایش برای حضور قدرتمند در لیگ برتر سال‌ آینده خبر داد:

پایان فصل با آنها که کم بودند

بازی فردایمان کاملا تشریفاتی است. به همین دلیل بیشتر به بازیکنانی میدان خواهیم داد که در طول فصل فرصت بازی کمی داشتند. این شانس خوب برای آنهاست که پیش از بستن تیم سال جدید توانایی هایشان را در زمین مسابقه اثبات کنند.

لیست ورودی خروجی های لیگ برتر

پروسه تمدید با نفراتی که خواهان ادامه حضورشان هستند را کم کم شروع کرده ایم و از هفته آینده نیز طبق لیستی که تهیه کردیم چند بازیکن جوان اما باتجربه حضور در لیگ برتر را به خدمت خواهیم گرفت.

فرصت کم برای آماده سازی و جام جهانی

با توجه به زمان متفاوت پایان دو لیگ برتر و لیگ یک عملا فرصت زیادی برای استراحت نداریم و بلافاصله باید برای فصل آینده لیگ برتر استارت بزنیم. بعد از استراحتی حدودا یک هفته ای کار را شروع و برنامه های آماده سازی مان را اجرا خواهیم کرد. البته جام جهانی و تعطیلی بازی ها از هفته پنجم بهترین فرصت برای ما خواهد بود که این زمان از دست رفته را جبران کنیم.

برای تامین تیم ملی آمده ایم

در فصل اول حضورمان به دنبال تثبیت جایگاه رعد در لیگ برتر‌ هستیم تا کم کم بتوانیم با پرورش ستاره های کارآمد تیم ملی را هم از نظر بازیکن یاری کنیم. به نظرم با توجه به بازیکنانی که امسال خواهیم داشت ایستادن در یک رتبه قابل قبول دور از دسترس‌ نیست.