اولین واکنش سرمربی تیم ملی به قرعه عجیب تیمش:

ابراز تاسف شمسایی از عاقبت همگروهی با ایرانی‌ها

وحید شمسایی بدی حضور سه مربی ایرانی در گروه D را حذف یکی از آنها در پایان دور گروهی دانست.

به گزارش فوتسال 40، جام ملت های فوتسال آسیا 2024 دقایقی پیش در شهر کوالالامپور تایلندقرعه کشی شد. تیم ملی فوتسال ایران بر اساس این قرعه کشی در مرحله گروهی با تیم های فوتسال عراق، افغانستان و بحرین در جام ملت‌های آسیا 2024 همگروه شد.

مهمترین نکته گروه چهارم این رقابت ها، حضور سه مربی ایرانی روی نیمکت چهار تیم حاضر در این گروه است. علاوه بر وحید شمسایی که هدایت تیم ملی فوتسال ایران را به عهده دارد، محمد ناظم الشریعه (سرمربی سابق تیم ملی) و مجید مرتضایی دیگر مربیان ایرانی حاضر در این گروه هستند.

وحید شمسایی که در حین اعلام نتایج قرعه کشی در تمرین تیم ملی فوتسال حضور داشت و در پایان تمرین تیم به خبرنگار ما گفت:

گروه بندی مسابقات ساعتی پیش مشخص شد و با دو تیم از حوزه خلیج فارس و یک تیم از کشورهای همسایه همگروه شدیم.

او در مورد ارزیابی اش از حریفان ایران در این تورنمنت گفت:

از افغانستان شروع می کنم که دوست عزیزم مجید مرتضایی هدایت آن را بر عهده دارد و طی این چند سال فوتسال آنها را کاملا متحول کرده است. این را می توان از ارتقای رنکینگ افغانستان طی این چند سال اخیر متوجه شد.

به عقیده شمسایی تیم های گروه D همگی حریفان خوبی به شمار می روند:

کویت و محمد ناظم الشریعه حریف بعدی ما هستند. کویت سابقه حضور در جام جهانی را دارد و سابقه و افتخارات ناظم الشریعه هم برای همه مشخص است. بحرین هم مربی برزیلی دارد و حریف خوبی به حساب می آید.

سرمربی تیم ملی با ابراز تاسف از عاقبت همگروهی سه سرمربی ایرانی در جام ملت های فوتسال گفت:

تنها بدی گروه مان این است که از بین سه مربی ایرانی باید یکی در پایان دور گروهی حذف شود. هر کس تلاش بیشتری انجام دهد موفق تر خواهد بود. ما نباید کاری به قرعه داشته باشیم ولی پله به پله می رویم جلو و انشالله موفق خواهیم شد. اما قطعا حضور سه مربی ایرانی جذابیت های گروه D را دو چندان خواهد کرد.

تیم ملی فوتسال کشورمان اولین بازی خود را در مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024 روز پنجشنبه 30 فروردین ماه 1402 از ساعت 12:30 مقابل افغانستان صف آرایی خواهد کرد و سپس دومین بازی خود را ساعت 17:30 روز اول اردیبهشت ماه در مقابل بحرین برگزار خواهد کرد. تیم ملی فوتسال ایران آخرین بازی گروهی جام ملت‌ها را دوشنبه سوم اردیبهشت ماه و از ساعت 17:30 مقابل کویت با هدایت محمد ناظم الشریعه برگزار خواهد کرد.