جام ملت های فوتسال آسیا 2024؛

تقدیم تاریخی‌ترین لحظه فوتسالی شمسایی به آقای خاص!

شمسایی قهرمانی مهم امروزش را به مردم ایران و یک آقای خاص تقدیم کرد.

به گزارش فوتسال 40، وحید شمسایی، قهرمان 8 دوره جام ملت های فوتسال آسیا در عرصه بازی، دو سال پیش در قامت سرمربی قهرمانی را به ژاپن واگذار کرد. او دو سال زمان داشت تا جبران کند؛ اتفاقی که باید انجام می شد تا ثمره اعتماد به این مربی جوان مشخص شود. تیم ملی دقایقی پیش اتفاقی که باید را رقم زد و جام قهرمانی را از ژاپن پس گرفت؛ البته در شرایطی ژاپنی ها از خانه تماشاگر این بازی بودند و تایلند به عنوان پای دوم فینال، با 15 هزار تماشاگر به سمت جام یورش برده بود.

برای وحید شمسایی و شاگردانش اما پیروزی تنها هدف تعریف شده بود. شاید قضیه برای شمسایی کمی هم شخصی بود. از دست دادن جام برای دومین بار در قامت مربی شاید او را از مسیر ایده آلش جدا می کرد و شرایط کمی به مرگ و زندگی هم می ماند!

دشواری های زیادی در طول راه آماده سازی وجود داشت که به همه غلبه شد و در نهایت شمسایی بعد از 8 قهرمانی به عنوان بازیکن، این بار طعم قهرمانی را به عنوان سرمربی چشید تا پروژه سختش در آستانه جام جهانی محقق شود.

شمسایی بعد از پیروزی مقابل تایلند و کسب عنوان قهرمانی آن را به مردم ایران و یک آقای خاص تقدیم کرد: پدرش… پدر برنده 8+1 قهرمانی جام ملت های فوتسال آسیا و دومین گلزن ملی برتر دنیا…