فرار بزرگ مربی لیگ برتری از اخراج؛ بدجور به‌خیر گذشت

با پیروزی گهر زمین مقابل پالایش نفت پروژه تغییر سرمربی در سیرجان متوقف شد تا حسین افضلی بعد از مدت نفسی به راحتی بکشد.

به گزارش فوتسال 40، حسین افضلی هفته گذشته مقابل پالایش نفت بندرعباس یکی از سخت ترین روزهای مربیگری خود طی سال های اخیر را پشت سر گذاشت؛ او البته این روز سخت را با بردی همراه کرد که به بقایش روی نیمکت گهر زمین سیرجان منجر شد.

کسب نتایج ضعیف طی چند هفته اخیر و احتمال از دست دادن رتبه سومی، شرایط سختی را برای افضلی در گهر رقم زده بود. مدیریت باشگاه برای خروج از بحران طی اولتیماتومی خصوصی به این مربی اعلام کرده بود که برای حفظ جایگاهش باید از تقابل سخت با بندر، 3 امتیاز بیرون بیاورد.

حسین افضلی که شایعات زیادی در مورد اختلافش با چند ستاره تیم نیز مطرح شده، به خوبی از پس شرایط سخت یاد شده برآمد. او و تیمش در هفته پانزدهم یکی از بهترین نمایش های خود را ارائه کردند و موفق شدند با نتیجه 4-1 از سد پالایشی بگذرند که یک هفته قبل تر مس سونگون، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر، را در با تساوی 4-4 متوقف کرده بود.

گهر زمین با این برد 27 امتیازی شده و رتبه سومی خود را حفظ کرد. حسین افضلی هم در این شرایط و بعد از مدت ها رنگ آرامش را به خود دید و با ذهنی که فکر کردن به اخراج، جایی در آن ندارد، راهی تعطیلات چند روزه شد.