گزینه مورد نظر از آب نمک بیرون آورده می شود!

آخرین اولتیماتوم به آقای سرمربی؛ اگه ببازی رفتی!

اولتیماتوم گهری ها به حسین افضلی جدی تر از همیشه است و تنها راه فرار از آن شکست دادن پالایش نفت در سیرجان خواهد بود.

به گزارش فوتسال 40، گهر زمین روزهای پرتنشی را پشت سر می گذارد که عملکرد فنی این تیم را نیز تحت الشعاع قرار داده است. بعد از قهر و آشتی های پرحاشیه در پایان نیم فصل که ختم به خیر شد، شاگردان حسین افضلی برد 4-0 مقابل گیتی را با شکست 7-4 عوض کردند تا به بدترین شکل ممکن اصفهان را ترک کنند.

بعد از این نتیجه انتقادات از سرمربی گهر زمین به اوج رسید؛ افضلی که در صورت حفظ برد می توانست حداقل تا پایان فصل خود را بیمه کند، خیلی راحت کار را به محمد کشاورز واگذار کرد تا بلافاصله یک اولتیماتوم ترسناک از باشگاه دریافت کند.

زمزمه های قطع همکاری گهر با افضلی از هفته ها پیش به گوش می رسید. اختلاف با چند ستاره شرایط را سخت تر کرده، به طوری که از سیرجان خبر می رسد، بازی هفته بعد مقابل پالایش نفت، آخرین فرصت باشگاه به افضلی خواهد بود.

گهر زمین از ساعت 16 روز پنج شنبه در سیرجان میزبان پالایش نفت است؛ تیمی که هفته گذشته مس مدعی را متوقف کرد. افضلی در این دیدار سخت چاره ای جز بردن ندارد چرا که در غیر این صورت احتمالا باید جای خود را به مربی دیگری بدهد که مدیران گهر زمین از مدت ها پیش آن را انتخاب کرده و در آب نمک نگهش داشته اند!