در گفت و گو با فوتسال 40:

عضو سوپر تیم فصل؛ پیشنهاد ندارم، قصد رفتن هم نه!

یکی از ده ستاره برتر این فصل لیگ برتر فوتسال ایران در گفت و گو با فوتسال 40 تاکید کرد که قصد ترک تیمش را ندارد.

به گزارش فوتسال 40، فرش آرا در فصل پر فراز و نشیبی که داشت صاحب رتبه بدی نشد. این تیم کار خود را با رتبه هفتم در لیگ برتر به پایان رساند. حامد عبداللهی، نماینده فرش آرا در بین 10 بازیکن برتر فصل در گفت و گو با فوتسال 40 تاکید کرد که آنها می توانستند حتی صاحب رتبه های بالاتر هم شوند.

به بهانه قرار گرفتن نام عبداللهی در سوپر تیم (نقره ای) فصل لیگ برتر فوتسال گفت و گویی با او انجام دادیم که در ادامه می خوانید:

حضور در جمع بهترین های فصل

از شما بابت انتخابم در تیم فصل خیلی تشکر می کنم. اگر این اتفاق برای من افتاده قطعا به خاطر کمک هم تیمی هایم بود. خوشحالم که نماینده شایسته ای برای فرش آرا در این فصل بودم.

فصلی که گذشت…

خدا را شکر امسال را به خوبی و خوشی تمام کردیم. مهمترین موضوع این بود که با سلامتی کار را پشت سر گذاشتیم. خودم هم علمکرد خوبی داشتم و با کمک هم تیمی هایم توانستم 11 گل بزنم.

حامد عبداللهی

رتبه فرش آرا در لیگ 

تیم خوبی داشتیم و می توانستیم نتایج خیلی بهتری هم کسب کنیم اما در نهایت فصل را با رتبه هفتم به پایان رساندیم. در مقاطعی از فصل کیفیت واقعی خودمان را نشان دادیم و هفت هفته متوالی بدون شکست پیش رفتیم. پتانسیل فرش آرا و هوادارانش خیلی بیشتر از اینهاست و امیدوارم که بتوانیم در فصل جدید بهتر از این ها کار کنیم.

پیشنهاد نه، برنامه برای رفتن هم نه!

هنوز هیچ برنامه ای ندارم. پیشنهاد خاصی هم دریافت نکرده ام. البته قصد جدایی از فرش آرا را ندارم.