در دو ورژن طلایی و نقره ای به انتخاب فوتسال 40...

سوپر تیم لیگ برتر فوتسال فصل 1402 (عکس)

سوپر تیم فصل در دو ورژن طلایی و نقره ای، متشکل از بهترین بازیکنان فصل 1402 لیگ برتر فوتسال ایران به انتخاب فوتسال 40 را در ادامه مشاهده کنید.

به گزارش فوتسال 40، لیگ برتر فوتسال ایران فصل جالبی را پشت سر گذاشت؛ فصلی که مثل همیشه پرحاشیه، پرستاره و پر از چهره های جدید بود که ما را به آینده فوتسال امیدوار کرد و از برخی چیزها ترساند. درست یک هفته از پایان فصل می گذرد و کم کم از هیاهوی آخر فصل و بعد از آن فارغ شده ایم؛ باشگاه ها به اقتضای شرایط‌شان برای فصل آینده طرح می چینند و برخی ها هم در حال عملی سازی طرح هایشان هستند. به نظر می رسد حالا وقت خوبی برای معرفی «سوپر تیم فصل» باشد؛ تیمی که گروه کارشناسی فوتسال 40 بعد از بررسی عملکرد بازیکنان در طول فصل و امتیازاتی که در بررسی های هفتگی جهت انتخاب تیم هفته دریافت کردند، خدمت تان معرفی می کند.

این تیم یا بهتر است بگوییم تیم‌ها، 10 بازیکن را شامل می شوند؛ تیم یک و تیم دو… قطعا خیلی ها می توانستند در این دو تیم باشند و دلیل دو تیمی بودن هم همین بود؛ البته تیم اول را طلایی نامیدیم و تیم دوم را نقره ای…

سوپر تیم یک:

دروازه بان: مسعود باقرمحمدی/ گیتی پسند

او یکی از ارکان اصلی قهرمانی گیتی پسند بود؛ این دروازه بان ملی پوش فصل گذشته 9 کلین شیت به نام خود ثبت کرد تا تاریخ ساز شود. مسعود باقرمحمدی، انتخاب اول این روزهای وحید شمسایی در تیم ملی، قطعا انتخاب مناسبی برای سوپر تیم طلایی سال است.

عقب گیر: محمد درخشانی/ گیتی پسند

ملی پوش گیتی پسند در فصلی که گذشت سطح جدیدی از یک بازیکن پست عقب گیر را به نمایش گذاشت. او هم در انجام وظایف تخصصی پستش بی نقص بود و هم در نقش یک گلزن تمام عیار برای تیمش گل زد و در نهایت با سبقت از همه رقیبان مقتدرش کفش طلای لیگ را صاحب شد. این ها دلایلی ارجحیت درخشانی به دیگر هم پستی های قدرش در سوپر تیم طلایی سال داشت.

فلنک راست: مهدی کریمی/ گیتی پسند

سومین نماینده تیم قهرمان در سوپر تیم طلایی سال مهدی کریمی است. او در پست خود رقبای بزرگی داشت اما با توجه به ریتم ثابت و کم نوسانی که در این فصل به جای گذاشت شایسته حضور در این تیم بود. او در نقش بک آپ گلزنی گیتی پا به پای درخشانی گل زد و حضور ثابتش در تیم ملی نشان از روزهای بسیار خوبش دارد.

فلنک چپ: امیر خون جهان/ پالایش نفت

تنها نماینده سوپر تیم طلایی فصل این فصل که ملی پوش نیست؛ امیر خون جهان در فصلی که پر از ستاره های اسم و رسم دار و گرانقیمت بود، با تداوم یک روند فنی تحسین برانگیز نام خود را بر سر زبان ها انداخت. او ستاره پالایش در بازی های بزرگ بود و با گل های پرتعداد و بسیار مهمش، نقش زیادی در کسب بهترین رتبه تاریخ لیگ برتر برای بندری ها داشت.

راس: مهدی جاوید/ مس سونگون

خیلی ها بودند که می توانستند صاحب این پست در تیم طلایی فصل شوند اما یک مورد شگفت انگیز نظر همه را به خود جلب کرد؛ از ستاره ای صحبت می کنیم که اسیر رفتارهای غیرحرفه ای فوتسال شد و 4 ماه محرومش کردند؛ بازگشت مهدی جاوید به میادین به اندازه شدت درام اول فصلش، حماسی و باورنکردنی بود. او برگشت و در یک نیم فصل 18 بار گلزنی کرد. اگر شرایط مس کمی متعادل تر بود جاوید قطعا می توانست حتی صاحب کفش طلا هم شود.


سوپر تیم دو:

دروازه بان: سپهر محمدی/ پالایش نفت بندرعباس

دروازه بان باتجربه ای که بعد از ناکامی با گیتی پسند در قهرمانی راهی بندر شد و خیلی زود او را به عنوان ستاره پالایشی ها شناختیم. سپهر محمدی در بازی های بزرگ از تجربه بالایش به نفع پالایش بهره برد و نقش زیادی در کسب رتبه پنجمی داشت که برای تیمش کم از روی سکو رفتن نبود. پاداش این فصل رویایی حضور در لیست اولیه شمسایی بود که سپهر آن را دریافت کرد و حالا او را در سوپر تیم نقره ای فصل هم می بینیم.

عقب گیر: محمدرضا سنگ سفیدی/ گیتی پسند

تنها رقیبی که می توانست سنگ سفیدی را به سوپر تیم نقره ای بفرستد، هم تیمی اش محمد درخشانی بود. کاپیتان گیتی پسند بعد از قهرمانی با مس سونگون به اصفهان برگشت تا دوباره گیتی را قهرمان کند. او در نقش رهبر تیمی که تازه شکل گرفته بود بسیار موفق عمل کرد و از تجربه بالایش در راه قهرمانی مقتدرانه گیتی پسند به بهترین شکل ممکن بهره برد.

فلنک راست: حامد عبداللهی/ فرش آرا

در روزهایی که فرش آرا ریتم نتیجه گیری شگفت انگیزی در پیش گرفته بود یک نام را خیلی می شنیدیم؛ حامد عبداللهی؛ ستاره ای که این فصل بهترین نمایش ممکن را از خود به جای گذاشت و تنها گلات فصل را هم به نام خود ثبت کرد.

فلنک چپ: بهروز اسدی/ گهرزمین

گهرزمین یکی از سورپرایزهای این فصل بود. این تیم خیلی زود مالک رتبه سوم شد و در هفته های پایانی حتی برای رتبه دوم هم رویاپردازی می کرد اما موفق به این کار نشد. بهروز اسدی در طول فصل ستاره ای درخشان برای گهرزمین بود. او هم خوب برای تیمش گل زد و در بین گلزنان برتر قرار گرفت و هم در بازی های مهم در نقش ستاره تیم درخشید و تعیین کننده ظاهر شد.

راس: بهروز عظیمی/ مس سونگون

رتبه های اول و دوم جدول گلزنان فصل گذشته، راس های تیم این فصل ما هستند. بهروز عظیمی که بعد از نمایش چشمگیرش در مقاومت به جمع ستاره های مدافع عنوان قهرمانی ملحق شده بود خیلی زود توانست با شرایط سخت بازی در این تیم خو گرفته و مثل سال قبل گل بزند و نقش ستاره ها را ایفا کند.