بدسلیفگی فدراسیون در یک مقطع بسیار حساس

تیم ملی به جای آنالیز، برای شام سفر کرد!

تصمیم فدراسیون فوتبال برای برگزاری مراسم شام تیم ملی پس از بازی با روسیه که به پیمودن 80 کیلومتر انجامید، عجیب و بحث برانگیز بود.

به گزارش فوتسال 40، شکست 6-2 تیم ملی فوتسال ایران مقابل تیم ملی فوتسال روسیه به قدری سنگین و تلخ بود که پیروزی روز اول مقابل این تیم را به فراموشی سپرد. با این وجود هم برد اول قابل تقدیر بود و هم باخت دوم پر از نکته و انتقاد که باید به آنها توجه شود.

فارغ از بحث های فنی و نکات فوتسالی که به برتری مقتدرانه تیم ملی روسیه در بازی دوم انجامید، یکسری عوامل عجیب دیگر هم در نمایش ضعیف شاگردان وحید شمسایی در بازی روز سه شنبه دخیل بودند.

از اردوی تیم ملی در شب پیروزی مقابل روسیه خبر رسید که فدراسیون فوتبال در اقدامی عجیب محلی را برای صرف شام ملی پوشان تدارک دیده بود که 40 کیلومتر با محل اقامتشان فاصله داشت. طی مسیر رفت و برگشت 80 کیلومتری بعد از بازی سنگین مقابل روسیه، یک تصمیم کاملا غیرحرفه ای بود.

فاصله کم دو بازی باعث شده بود تا روس ها بعد از بازی اول خیلی سریع خود را به هتل برسانند؛ کادرفنی آنها به گواه منابع آگاه تا پاسی از شب مشغول آنالیز بازی بودند و در همین حین ملی پوشان کشورمان ده ها کیلومتر آن طرف تر مشغول صرف شامی بودند که تدارک آن به بدترین شکل ممکن زمانبدی شده بود.

این که کادرفنی تیم ملی ایران با چنین اقدامی موافقت کرده خود جای سوال دارد. البته این احتمال هم وجود دارد که حضور در محل یاد شده به اعضای تیم ملی از سوی فدراسیون فوتبال تکلیف شده بود و آنها بایستی تن به این کار می دادند.

تیم های ملی فوتسال ایران و روسیه روزهای دوشنبه و سه شنبه در سالن زیبای طوبی در شهر لار دو دیدار دوستانه باهم برگزار کردند. بازی اول را ایران 3-2 برد و در بازی دوم تیم ملی روسیه به پیروزی 6-2 دست یافت تا ایران را دست پر ترک کند.