هفته چهاردهم لیگ برتر؛

در روز شگفتی های بزرگ گیتی چه کامبکی زد!

دور برگشت بازی های لیگ برتر فوتسال ایران امروز با برگزاری ۷ دیدار از سر گرفته شد.

به گزارش فوتسال لیگ برتر فوتسال ایران بعد از وقفه ای ۲۰ روزه امروز دوباره از سر گرفته شد.در اولین دیدار هفته مس سونگون برابر میزبان خود که احتیاج مبرمی به برد داشت با خودزنی ستاره خود حمید احمدی به تساوی ۴ بر ۴ در بندر رضایت داد تا اختلاف خود با صدر جدول را ۷ امتیاز کند.

کراپ در زمین خود میزبان شهرداری ساوه ساوه بود هردو تیم که از فعالین فصل نقل و انتقالات بودند در یک دیداری نزدیک به مصاف هم رفتند که در نهایت زور شاگردان جوان سعید کشاورز به تجربه شاگردان با تجربه علیرضا افضل چربید و با سه امتیاز شیرین به ساوه برگردند.

شاگردان محمود خوراکچی هم در زرند موفق شدند تیم متحول شده فولاد زرند را در خانه متوقف کنند و با یک امتیاز شیرین به اراک بازگردند.در دیگر دیدار این هفته هم جدال تماشایی سن ایچ ساوه و آنا صنعت قم با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

در جدال قعر جدولی ها هم شاگردان مهرداد لطفی موفق شدند با شکست دادن حافظ ساری به ادامه لیگ امیدوارانه تر نگاه کنند و امیدهای ساروی ها را نا‌امید کنند.

فرش آرای متحول شده هم موفق شد در خانه سفیر گفتمان شگفتی ساز نیم فصل اول را در خانه اش شکست دهد تا به یک قدمی رتبه سوم جدول رده بندی برسند.

در حساس ترین بازی هفته هم گهر زمین که با نتیجه ۴ بر صفر از میزبان خود گیتی پسند پیش بود مغلوب هنرنمایی شاگردان محمد کشاورز شد تا در نهایت با نتیجه ۷ بر ۴ مهمان خود را با شکست بدرقه کند.