فینال چمپیونزلیگ فوتسال اروپا 24-2023؛

گارانتی قهرمانی پالما خیلی آشناست!

پالما امشب در فینال چمپیونزلیگ یک گارانتی قهرمانی دارد؛ این گارانتی قهرمانی برای ما خیلی آشناست و همین هفته قبل یک جام برایمان آورد.

به گزارش فوتسال 40، عصر امروز در شهر ایروان ارمنستان تکلیف قهرمان چمپیونزلیگ فوتسال اروپا 24-2023 مشخص خواهد شد. پالما، مدافع عنوان قهرمانی رقابت ها، امروز برای تکرار قهرمانی خود باید از سد بارسلونا، پرافتخارترین چمپیونزلیگ بگذرد.

دو تیم به ترتیب در نیمه نهایی موفق به شکست دادن بنفیکا و اسپورتینگ از پرتغال شدند تا یک فینال تمام اسپانیایی را در ایروان شاهد باشیم.

با جدایی سالار آقاپور و مصدومیت حسین طیبی حالا مسلم اولادقباد تنها ایرانی پالما در این روزهای حساس است. او بعد از فتح جام ملت های آسیا 2024 با ایران، تایلند را به مقصد ارمنستان ترک کرد و حالا آماده جشن گرفتن یک قهرمانی دیگر است.

مسلم اولاد قباد

مسلم در این یک سال اخیر موفقیت های بزرگ دیگری چون قهرمانی جام باشگاههای جهان و عنوان بهترین بازیکن سال آسیا را نیز به خود اختصاص داده و به نوعی هر جا بوده با خود قهرمانی به ارمغان آورده است. از او به عنوان گارانتی قهرمانی پالما یاد می شود و بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط خبرنگار اعزامی فوتسال 40 به ایروال، ستاره ایرانی پالما شرایط روحی و روانی خوبی برای فینال دارد.

البته با توجه به قوانین موجود – ممنوع المصاحبه بودن بازیکنان در طول رقابت ها – امکان گفت و گو با مسلم وجود نداشت اما این ستاره ایرانی در صحبت های غیررسمی اش با فوتسال 40 از بی تابی خود برای تکرار جام قهرمانی و تقدیم آن به سالار و حسین خبر داد.