کودتا در تیم لیگ برتری؛ سرمربی شبانه عوض شد!

جریاناتی که از چند روز پیش شروع شده بود در نهایت به کودتایی انجامید که طی آن سرمربی تیم لیگ برتری که قرارداداش را تمدید کرده بود، جای خود را به یک نفر دیگر داد.

به گزارش فوتسال 40، در حالی که باشگاه پالایش نفت به دنبال کسب نتایج خوب در لیگ برتر 1402 قرارداد هادی بزوال را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرده بود، دقایقی پیش رسانه رسمی این باشگاه از انتخاب سرمربی جدید خبر داد.

گفته می شود طی هفته های اخیر مشکلاتی بین مدیریت و سرمربی به وجود آمد که به این اتفاق منجر شد. در خبر انتخاب سرمربی جدید پالایش آمده است:

مدیرعامل باشگاه پالایش نفت بندرعباس ضمن قدردانی از زحمات هادی بزوال در فصل گذشته ،بعد از عدم توافق با این مربی ، یک مربی بومی باتجربه دیگر را به عنوان نفر نخست نیمکت خود انتخاب کرد.

رسانه رسمی باشگاه پالایش نفت بندرعباس در این خصوص نوشت: «با نظر اعضای هیئت مدیره و تصمیم مدیرعامل باشگاه پالایش نفت بندرعباس، “عباس روزپیکر” سرمربی این تیم پرطرفدار لیگ شد.

نفتی‌ها که فصل گذشته با سرمربیگری هادی بزوال وارد مسابقات لیگ برتر فوتسال شده بودند در فصل جاری با هدایت معمار فوتسال ه‍رمزگان عباس روزپیکر پا به این رقابتها خواهند گذاشت.