دو بازیکن دیگر هم شکایت کردند

کلانتری محل برای این تیم لیگ برتری کار می‌کند!

دو بازیکن دیگر تیم پوشاک حافظ ساری برای دریافت مطالباتشان از این باشگاه شکایت کردند.

به گزارش فوتسال 40، پوشاک حافظ ساری، تیم آخر جدول رده بندی لیگ برتر، با توجه به شرایط نابسامانی که روز شدیدتر می شود، کاندیدای نخست سقوط به دسته یک به شمار می رود.

این تیم از روز نخست لیگ برتر با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کرد. مالکان حافظ ساری مدعی هستند که از جیب شخصی صرفا برای بقای سهیمه استان تلاش می کنند اما نارضایتی کل اعضای تیم نشان می دهد که برخلاف گفته آنها هزینه آنچنانی در تیم انجام نشده است.

اکثر بازیکنان پوشاک حافظ ساری بر اساس اطلاعات به دست آمده مبالغ قراردادشان بسیار پایین است اما هنوز موفق به دریافت درصدهای تعیین شده نشده اند و این به فسخ های یک طرفه و مکرری انجامیده که هنوز ادامه دارد.

از ساری خبر می رسد که دو بازیکن دیگر پوشاک حافظ به تازگی از این باشگاه شکایت کرده اند و قصد دارند حق و حقوق خود را از طریق قانونی دریافت کنند. پرونده های مکرر پوشاک حافظ ساری در کمیته انضباطی و کمیته وضعیت بازیکنان، این تیم را به رکورددار بدعهدی در بین تیم های لیگ برتری تبدیل کرده است.

با توجه به جدایی تعداد زیادی از بازیکنان اصلی پوشاک حافظ ساری، مدیران این تیم تصمیم به تزریق بازیکنان تیم های پایه به تیم کرده اند؛ حتی شایعاتی مبنی بر اضافه شدن بازیکنانی که روزمه بازی قابل توجهی در سال های اخیر نداشته اند نیز وجود دارد؛ بازیکنانی که حضورشان می تواند بیش از پیش حافظ ساری را به سمت باخت های سنگین تر سوق دهد.