اول گل زد بعد گردن گرفت...

کسب جایزه بزرگ با ترکیبی از امباپه و سوارز! (عکس)

ستاره گیتی پسند در بازی روز گذشته مقابل مس سونگون با وجود شکست تیمش نمایش خوبی داشت و صحنه های مهمی را خلق کرد و در آخر هم جایزه برد.

به گزارش فوتسال 40، لیگ برتر فوتسال ایران با همه اتفاقات خوب و بدش روز گذشته به پایان رسید. در هفته پایانی همه نگاه ها به تبریز بود؛ جایی که مس سونگون موفق شد اولین شکست فصل را به گیتی پسند تحمیل کند. محمد درخشانی با وجود شکست تیمش در الکلاسیکو یک گل زد تا با 23 گل جایزه کفش طلای خود را تثبیت کند.

او که رقابت نزدیکی با چند بازیکن از جمله هم تیمی اش مهدی کریمی داشت، هفته قبل دبل کرد و روز گذشته هم یک گل به مس زد تا برای اولین بار آقای گل لیگ برتر فوتسال شود.

درخشانی با توجه به نزدیکی تعداد گل هایش با چند بازیکن، حتی تا روز آخر کفش طلا را قطعی نمی دید، ریسک نکرد و در همان دقایق آغازین روی یک کار تاکتیکی زیبا به مس گل زد و در سکوت مرگبار سالن پورشریفی به سبک کیلیان امباپه خوشحالی گل انجام داد.

ستاره ملی پوش گیتی پسند در ادامه بازی بیشتر نقش تخریبی و یارگیری ها سنگین را به عهده داشت؛ حاصل این بخش از کار درخشانی عکس هایی مثل عکس بالاست که می بینید؛ او در یکی از همین صحنه در حالی که با دست گردن حسین سبزی را گرفته شکار شده است؛ در این عکس چهره هر دو بازیکن جالب است هم خفه کننده هم خفه شونده! شاید یک جورهایی سبزی هم مثل قربانیان لوئیز سوارز انتظار چنین حرکتی را نداشت که بخواهد به آن عکس العملی هم نشان دهد.

به هر ترتیب محمد درخشانی یک فصل موفق را پشت سر گذاشت و به عنوان یکی از مفیدترین بازیکنان گیتی پسند جام را بالای سر برد و کفش طلا را هم مال خود کرد.