جام ملت های فوتسال آسیا 2024؛

کاپیتان در سایه تیم ملی؛ بیصدا، مفید و محبوب!

یکی از خوش شانسی های بزرگ وحید شمسایی داشتن بازیکنان باتجربه ای است که می توانند در لحظات حساس روی کل تیم تاثیر مثبت ایجاد کنند.

به گزارش فوتسال 40، در اینکه علی اصغر حسن زاده در این دوره از جام ملت های فوتسال آسیا نقش کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران را از هر لحاظ به بهترین شکل ایفا کرد هیچ شکی نیست. در این میان اما وحید شمسایی خیلی خوش شانس است که علاوه بر چنین کاپیتانی، یک کاپیتان در سایه بزرگ هم در تیمش دارد.

روزی که غیبت حسین طیبی در جام ملت ها قطعی شد همه نگران جو تیم ملی بودند؛ با این وجود تیم ملی بازیکن بزرگ کم نداشت؛ یکی از این بزرگ ها محمدرضا سنگ سفیدی، پرافتخارترین بازیکن تاریخ لیگ برتر، بود.

او که فصل گذشته در نقش کاپیتان گیتی پسند برای چندمین فصل متوالی فاتح لیگ برتر شد، یکی از چهره های ویژه تیم ملی در تایلند است. او فراتر از مباحث فنی، در بیرون و داخل زمین تاثیر مثبت زیادی رو ذهنیت و عملکرد بازیکنان جوان تیم ملی داشته و در کنار حسن زاده به خوبی توانسته فشارهای سنگین بازی ها را از تیم دور کند.

سنگ سفیدی با فتح این دوره از رقابت های جام ملت های آسیا به چهارمین عنوان قهرمانی خود در آسیا دست خواهد یافت تا کلکسیون باشکوهش را با جامی دیگر آپدیت کند.