مرتضوی: مالکیت چنین فردی اصلا قابل توجیه نیست

کاپیتان تیم بحران‌زاده مالک را شست و پهن کرد!

طاها مرتصوی، کاپیتان تیم پوشاک حافظ ساری، در پایان بازی با سفیر، شرح حال غم انگیزی از تیمش ارائه کرد.

به گزارش فوتسال 40، پوشاک حافظ ساری که از روز نخست لیگ برتر با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند، به هر شکلی که بود موجودیت خود را حفظ کرده و همچنان ادامه می دهد. این تیم روز گذشته در یکی از بازی های هفته شانزدهم با دو گل مغلوب سفیرگفتمان شد. طاهر مرتضوی، کاپیتان پوشاک حافظ ساری، در پایان این دیدار شرح حال کاملی از وضعیت این تیم بحران زده ارائه و تاکید کرد که با این وجود همه بازیکنان برای ادامه فصل تا پایان کار هم قسم هستند:

شکست 2-0 مقابل سفیر

ما بازی خوبی انجام دادیم و طبق برنامه پیش رفتیم. می خواستیم به هدفمان برسیم ولی متاسفانه گل بدی خوردیم که تمرکزمان را بهم زد.

شرایط غیرنرمال تیم!

برای موفقیت یک تیم همکاری کل مجموعه نیاز است. ولی ما متاسفانه خودمان تک و تنها این جا نشستیم و باید همین طور هم ادامه دهیم. در خیلی از تمرینات حتی تعدادمان دو تا تیم نمی شود که بتوانیم رو در رو بازی کنیم.

شرمنده مردم ساری…

فقط شرمنده مردم و ورزش دوستان ساری هستم. این شهر یکی از شهرهای ریشه دار فوتسال ایران است. ما همه تلاشمان را می کنیم تا بازی های خوبی انجام دهیم و اتفاقات خوبی رقم بزنیم.

موضع جدید مدیران باشگاه

من یکی دو هفته است که از مدیران و تصمیماتشان خبری ندارم. با این وجود با بچه ها تصمیم گرفتیم کار را تا پایان فصل جلو ببریم. در شان و شخصیت فوتسال ایران نیست که وسط راه یک تیم کنار برود. ما با کسانی که حالا با هر دلیل و بهانه ای برای تیم داری آمده بودند کاری نداریم. ساری اسم بزرگی در فوتسال است و ما می خواهیم با همه توانمان با کمک بازیکنان 17-18 کار را جلو ببریم. امیدمان به خداست. اگر به دست من باشد حنی با 5 نفر هم ادامه می دهیم.

تیم داری این فرد قابل توجیه نیست

از آغاز نیم فصل دوم قرار بود پرداختی داشته باشیم که هنوز نشده است. اسپانسر هم پولی پرداخت نکرده است. جالب است که این شخص گفته بود حافظ بهترین امکانات را دارد اما اولین و مهم ترین نکات برای یک تیم حرفه ای البسه، رفت و آمد و اسکان است. وقتی کسی چنین چیزهایی را بیان می کند، حرفه ای نیست و تیم داری اش قابل توجیه نیست. آن شخص آمده و گفته که بازیکنان ما غیرت به خرج نمی دهند ولی این طور نیست.