از خود جنوب تا ته شرق...

کاتالوگ ویژه هفته پایانی لیگ برتر؛ رقابت همچنان باقیست!

پیش از این که به استقبال بازی های هفته پایانی لیگ برتر فوتسال بروید لطفا این مطلب را بخوانید.

به گزارش فوتسال 40، هفته بیست و ششم و پایانی لیگ برتر فوتسال فردا برگزار می شود. در شرایطی که همه نگاهها به تقابل سنتی مس سونگون-گیتی پسند در تبریز معطوف شده، هفته پایانی لیگ بازی های مهم و تغیین کننده دیگری هم دارد. باهم در ادامه بازی های این هفته را مرور می کنیم:

مس سونگون-گیتی پسند

در مورد این دیدار خیلی نوشتیم و بازهم خواهیم نوشت اما در این حد بدانید که تقابل شاگردان حمید بی غم و محمد کشاورز با فاکتور گرفتن از جدول، بازهم کلی جذابیت مهم در دل خود جای داده است. یک دوجین ستاره در سالن پورشریفی دور هم جمع خواهند شد تا شاید باشکوه ترین نمایش فصل را در روز پایانی اکران کنند.

ایرالکو-گهر زمین

دیگر دیدار حساس این هفته را ایرالکو و گهر در اراک برگزار خواهند کرد. میزبان با 27 امتیاز یازدهم است و پیروزی در بازی فردا نمی تواند این تیم را به رتبه های بالاتر هدایت کند. ایرالکو اما در صورت باخت شاید یک پله سقوط کند پس به این راحتی ها قرار نیست به گهر زمینی که در پله سوم ایستاده باج بدهد. گهر امیدوار به شکست مس و پیروزی مقابل ایرالکو است تا به رتبه دوم برسد. این تیم در صورت باخت شاید رتبه سوم خود را تحویل سن ایچ بدهد.

فرش آرا-سن ایچ

اوج هیجان را فردا در مشهد خواهیم دید؛ جایی که یک تقابل 6 امتیازی برگزار خواهد شد. سن ایچ (36) به مشهد سفر کرده تا با فرش آرا (35) دیدار کند؛ مهمان اگر ببرد شانس صعود به رتبه سوم را دارد و اگر ببازد باید رتبه چهارم خود را به میزبان تقدیم کند.

برنامه کامل هفته بیست و ششم لیگ برتر را در ادامه ببنید: