کشاورز: استحقاق این قهرمانی را داشتیم...

چشمک سرمربی قهرمان به رکوردهای بعدی: چرا که نه!

محمد کشاورز بعد از قعطی شدن قهرمانی گیتی پسند در لیگ برتر نسبت به پایان دادن فصل با رکوردهای جذاب فعلی ابراز تمایل کرد.

به گزارش فوتسال 40، گیتی پسند با پیروزی 4-0 مقابل فرش آرا قهرمانی اش را در فاصله 4 هفته به پایان لیگ برتر فوتسال قطعی کرد. محمد کشاورز، سرمربی گیتی پسند، در پایان این دیدار تیمش را کاملا مستحق این قهرمانی مقتدرانه دانست.

او با تشکر از هواداران مشهدی که بعد از پایان بازی قهرمانی گیتی پسند را روی سکوها جشن گرفتند، گفت: “از هواداران خونگرم مشهدی که امروز ما را شرمنده خودشان کردند تشکر می کنم.”

سرمربی گیتی پسند با تاکید به استحقاق تیمش برای پیروزی مقابل فرش آرا گفت: “بازی کیفیت خوبی داشت و هر دو تیم سعی می کردند که فوتسال بازی کنند. با وجود تمام احترامی که برای تیم فرش آرا قائلم امروز کاملا مستحق پیروزی بودیم و موفق شدیم قاطعانه ترین قهرمانی لیگ برتر را که مستحق آن هم بودیم را به دست بیاوریم. از تک تک کسانی که در چنین لیگ سختی کنارم بودند تشکر می کنم.”

کشاورز در مورد برنامه تیمش برای حفظ روند شکست ناپذیری تا پایان فصل گفت: “بدمان نمی آید که در ادامه لیگ هم موفق باشیم. از همان ابتدای لیگ خیلی دنبال اعداد و ارقام نبودیم ولی سعی می کنیم در هفته های باقی مانده هم نتایج خوبی کسب کنیم.”

او در پاسخ به این سوال که «برای فصل آینده گیتی پسند چه برنامه ای دارد؟» گفت: “هنوز 4 هفته به پایان فصل باقی مانده و اجازه بدهید یک مقدار به آخر فصل نزدیک شویم و در این مورد صحبت کنیم.”