داغ و اختصاصی از فوتسال 40؛

پیشنهاد رقیب تایید شد؛ احتمال یک جدایی دراماتیک

در لابلای گفت و گو با سرمربی شگفتی سازان لیگ برتر یک موضوع مهم روشن شد که ذکر آن خالی از لطف نبود.

به گزارش فوتسال 40، شهرداری ساوه را باید مورد شگفت انگیز این فصل لیگ برتر بدانیم. این تیم با هدایت سعید کشاورز، مربی جوان و کمتر شناخته شده‌ای که خیلی ها در اول راه حساب زیادی روی خودش و بازیکنان جوانش باز نمی کردند وارد لیگ برتر شد و در نهایت توانست نه تنها سهمیه خود را حفظ بلکه رتبه هشتم را مال خود کند.

به همین بهانه گفت و گویی با کشاورز ترتیب دادیم که امروز منتشرش خواهیم کرد؛ در این خبر اما به بخشی از این گفت و گو می پردازیم که بسیار مهم بود. سرمربی شگفتی سازها در گفت و گو با فوتسال 40 از احتمال جدایی اش خبر داد.

چند روز پیش بود که خبر دادیم باشگاه کراپ برای فصل آینده با سعید کشاورز مذاکراتی داشته است. در مورد پیشنهاد کراپ از این مربی جوان پرسیدیم که او این پیشنهاد را تایید کرد و گفت:

بله پیشنهاداتی دارم که یکی از آنها کراپ است ولی در حال بررسی همه پیشنهادها هستم و انشالله طی روزهای آینده تصمیم نهایی ام را اعلام خواهم کرد.

کشاورز در بخش دیگری از صحبت هایش، در خصوص احتمال ماندن یا ترک شهرداری ساوه گفت:

قبل از اینکه فصل تمام شود تقریبا 2-3 جلسه برای فصل جدید برنامه داشتیم. در مورد شرایط باشگاه و بودجه تیم صحبت کردیم. همه این باشگاه را دوست داریم و سعی می کنم اگر شرایط فراهم باشد می مانم. بله چند پیشنهاد خوب هم دریافت کرده ام که بعد از پایان لیگ در موردشان فکر کردم. مذاکره با یکی از باشگاه ها جدی تر از بقیه در حال انجام است ولی هنوز تصمیم قطعی نگرفته ام و فعلا فکر می کنم.