رسولی: فرصت برای جبران هست

فریاد بلند از قعر؛ بی‌پولیم اما هنوز زنده‌ایم!

امیرحسین رسولی، بازیکن تیم فوتسال حافظ ساری، معتقد است با وجود تداوم مشکلات مالی و نتایج ضعیف اخیر، این تیم هنوز شانس جبران دارد.

به گزارش فوتسال 40، لیگ برتر فوتسال ایران بعد از وقفه ای دو هفته ای به خاطر اردوی تیم ملی، جمعه این هفته از سر گرفته خواهد شد. پوشاک حافظ ساری، که با 4 امتیاز در قعر جدول رده بندی حضور دارد در این روز به مصاف سفیرگفتمان در تهران خواهد رفت؛ امیرحسین رسولی در آستانه این دیدار شرایط تیمش را بسیار خوب ارزیابی کرد و این اطمینان را داد که حافظی ها هنوز کم نیاورده اند و به جبران امیدوارند.

تمرینات جدی در تعطیلات

تمرینات مان را در طول تعطیلات به صورت جدی دنبال کردیم. چند جلسه بدنسازی در دستور کار داشتیم و بعد از آن به مرور کارهای تاکتیکی مورد نظر کادر فنی پرداختیم. خوشبختانه آمادگی خوبی داریم و می رویم تا مقابل سفیرگفتمان یک بازی خوب انجام دهیم.

اضافه شدن نفرات جدید

بعد از پایان نیم فصل اول چند بازیکن جدید به جمع ما اضافه شدند و این روزها تمرینات مان را با نفرات کامل انجام می دهیم. هنوز فرصت زیادی باقیست و می توانیم با کسب یک یا چند نتیجه خوب روند رو به رشدی در پیش گرفته و نتایج قبلی را جبران کنیم.

مشکلات مالی حافظ ساری

به هر حال یکسری موارد هست که مدیریت قول حلش را داده است. تا پیش از این بازی نه ااما هفته آینده قرار است دریافتی داشته باشیم. امیدوارم این اتفاق بیافتد چون بچه ها در این مدت خیلی صبر کرده اند.

بازی با سفیرگفتمان

با تیم بسیار خوبی بازی داریم. سفیر قطعا شرایط سختی برایمان رقم خواهد زد اما تیم ما هم با وجود نتایج اخیر، انگیزه های خاص خودش را دارد و همان طور که گفتم امیدمان را از دست نداده ایم و می خواهیم جبران کنیم.