14 نفر برای یک جام...

پست به پست با نفرات منتخب شمسایی برای آسیا

وحید شمسایی در شرایطی 14 نفر نهایی تیم ملی ایران برای جام ملت های فوتسال آسیا 2024 را انتخاب کرده که چندین بازیکن چند پستی در بین این نفرات دیده می شود.

به گزارش فوتسال 40، تیم ملی فوتسال ایران ساعتی بعد راهی تایلند، محل برگزاری جام ملت های آسیا 2024 خواهد شد؛ جایی که باید در مرحله گروهی با افغانستان، کویت و بحرین دیدار کند. وحید شمسایی بعد از کش و قوس های فراوان 14 نفر نهایی خود را برای حضور در این رقابت ها انتخاب کرد؛ 14 نفری که جای اسم های بزرگی چون حسین طیبی در بین شان خالی است.

برای این که بیشتر و بهتر در جریان ابزارهایی که شمسایی برای جام ملت ها در اختیار دارد قرار بگیرید، لیست تیم ملی فوتسال ایران را به تفکیک پست ها برایتان آماده کرده ایم:

دروازه بان:

مسعود باقرمحمدی و سعید مومنی

عقب گیر:

علیرضا رفیعی پور، محمد حسین درخشانی، محمدرضا سنگ سفیدی

فلنک چپ:

علی خلیلوند، علی اصغر حسن زاده و سالار آقاپور

فلنک راست:

مسلم اولادقباد، مهدی کریمی، علی اکرمی و مسعود یوسف

راس:

سعید احمدعباسی و بهروز عظمیمی

البته در تیم وحید شمسایی چند بازیکن چند پستی هم حضور دارند که می توانند در مواقع نیاز جای بقیه را بگیرند. از میان این بازیکنان می توان به محمدرضا سنگ سفیدی اشاره کرد که به عنوان عقب گیر در تیم ملی حضور دارد اما فصل گذشته در پست فلنک چپ بازی های خوبی برای گیتی پسند انجام داد. همچنین خلیلوند هم به غیر از پست فلنک چپ، می تواند در پست راس به تیم ملی کمک کند.