یک نوع در جا زدن رو به جلو...

هیچی بعد از کلی جنگ؛ تکراری بود اما با ارزش!

دو همشهری لیگ برتری در هفته پایانی یک همکاری مشترک جالب انجام دادند.

به گزارش فوتسال 40، هفته پایانی لیگ برتر فوتسال ایران تحت الشعاع دیدار مس-گیتی قرار داشت اما در همین هفته بازی های حساس دیگری هم داشتیم. فاصله امتیازی کم در میانه های جدول، چند بازی را پراهمیت کرده بود. در شرایطی که تکلیف تیم های قهرمان و سقوط کننده از قبل معلوم شده بود، رتبه های سوم و چهارم، محلی برای آخرین جنگ های فصل بود.

مس با برد گیتی رتبه دومی اش را حفظ کرد و گهرزمین سوم شد. برای رتبه چهارم اما رقابت نفس گیر و بسیار نزدیکی تا آخرین لحظه وجود داشت و در نهایت نیز سن ایچ آن را با تفاضل گل بهتر به دست آورد تا رتبه ای که کلی جنگ سرش بود در نهایت به صاحب قبلی اش برسد.

سن ایچ ساوه فصل گذشته تا هفته های پایانی یکی از مدعیان قهرمانی به حساب می آمد اما در نهایت چهارم شد. تکرار این چهارمی در سال بعد اما برای آنها نوعی پیشرفت محسوب می شد. اگر به هفته های نخست این فصل نگاه کنیم متوجه این موضوع خواهیم شد.

شاگردان جواد اصغری مقدم با کسب نتایج پرنوسان نیم فصل اول را خیلی ضعیف به پایان رساندند و حتی از نیمه ها جدول هم پایین تر رفتند. با این وجود نیم فصل دوم آنها بسیار رویایی رقم خورد. سن ایچ در دور برگشت نتایج شگفت انگیزی کسب کرد که از جمله آنها می توان به پیروزی مقابل مس در تبریز اشاره کرد.

این تیم در هفته پایانی و در شرایطی که سه امتیاز از پالایش نفت کم داشت، بخشی از کار را به همشهری (شهرداری) سپرد و خود در مشهد دست به کار بزرگی زد و فرش آرا را 3-1 شکست داد. با شکست 2-1 پالایش مقابل شهردای، همه چیز طبق پیش بینی خوشبینانه ساوجی ها پیش رفت و آنها توانستند با 39 امتیاز (برابر با پالایش) و 5 تفاضل گل بیشتر نسبت به آنها رتبه چهارم فصل قبل شان را دوباره تکرار کنند.