ماهرانه و بسیار زیبا...

هنرمند هفته؛ شاخ غول را این طور می‌شکنند! (عکس)

زدن دو گل زیبا به رکوردار کلین شیت تاریخ لیگ برتر به خودی خود از این بازیکن یک هنرمند ساخته است.

به گزارش فوتسال 40، فولاد زرند با قبول شکست 4-3 مقابل گیتی پسند در اصفهان به رده دوازدهم جدول رده بندی سقوط کرد. این تیم بازی بسیار خوبی مقابل صدرنشین لیگ انجام داد و اگر کمی بخت یارش بود حتی می توانست با امتیاز زمین بازی را ترک کند. امین نصرالله زاده با زدن دو گل، بهترین بازیکن فولادی ها در این دیدار بود.

او برای دبل مقابل بهترین دروازه بان و بهترین خط دفاعی حال حاضر لیگ برتر هر چه مهارت در چنته داشت رو کرد و هر دو گلش جزو زیباترین گل های هفته بودند. او مقابل دروازه بانی دبل کرد که بیشترین کلین شیت تاریخ لیگ برتر را دارد و به طور میانگین کمتر از 2 گل در هر بازی این فصل دریافت کرده است.

گل اول نصرالله زاده با یک شوت دیدنی از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رسید. او بلافاصله بعد از گل اول گیتی پسند، پشت ضربه آزادی ایستاد که فاصله زیادی با دروازه نداشت. ستاره فولاد برای باز کردن دروازه مسعود باقر محمدی علاوه بر شدت، دقت بالایی به ضربه خود داد تا توپ پس از عبور از بین پاهای دروازه بان ملی پوش گیتی به گل اول مهمان تبدیل شود.

نصرالله زاده که از گل اولش حسابی انگیزه و اعتماد به نفس گرفته بود در همان نیمه دوم یک گل زیبای دیگر به ثمر رساند. او در سمت راست دروازه گیتی صاحب توپ شد و در شرایطی که باقرمحمدی زاویه را برای او تنگ کرده بود، با یک پا دو پای سریع و ماهرانه‌ای که بیشتر در فوتسال مرسوم است تا فوتبال، به چشم نوازترین شکل ممکن خود و تیمش را دو گله کرد.