جشنواره گل در تبریز و ساوه، بزن بزن نزدیک پایتخت...

هفته پر از بزن بزن؛ هم گل هم چیزهای دیگر!

هفته بیست و یکم لیگ برتر هم گل های زیادی داشت و هم درگیری های زیادی در هفت بازی آن رخ داد.

به گزارش فوتسال 40، در حساس ترین بازی هفته بیست و یکم تیم گیتی پسند موفق شد مهمانش فولاد زرند را با نتیجه 4-3 شکست دهد. شاگردان محمد کشاورز با این پیروزی 61 امتیاز شده و در یک قدمی قهرمان شدن قرار گرفتند. فولاد زرند هم 19 امتیازی ماند تا با توجه به پیروزی امروز ایرالکو به رده دوازدهم سقوط کند.

مس سونگون، تیم دوم جدول رده بندی، در تبریز جشنواره گل به راه انداخت و موفق شد مهمانش آنا صنعت قم را با نتیجه 7-1 درهم بکوبد. این اولین پیروزی مدافع عنوان قهرمانی با سرمربی جدیدش، حمید بی‌غم، بود که جایگاه دومی این تیم را هم تثبیت کرد.

گهر زمین در سیرجان با نتیجه 3-2 فرش آرا را شکست داد تا شاگردان محسن حسن زاده به طور کامل از دور مدعیان خارج شوند. گهر زمین هم با سه امتیاز خانگی این هفته 42 امتیازی شد تا همچنان سند رتبه سوم را به نام خود نگه دارد.

در دیدار حساس و 6 امتیازی قعر جدول ایرالکو توانست میزبانش مقاومت البرز را با نتیجه 4-1 شکست دهد. اراکی ها با این پیروزی کاملا از منطقه خطر قرمز خارج شدند تا در هفته های پایانی بدون دغدغه سقوط کار کنند. در دقایق پایانی این دیدار درگیری شدیدی شاهد بودیم که به صورت جدا به جزئیات آن در خبر دیگری خواهیم پرداخت. شهرداری ساوه دیگر تیم این هفته بود که حریف خود را هفت تایی کرد؛ این تیم در ساوه موفق شد با نتیجه 7-2 از سد حافظ ساری بگذرد.

نتایج کامل هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

گیتی پسند 4-3 فولاد زرند

مس سونگون 7-1 آنا صنعت

گهر زمین 3-2 فرش آرا

ایرالکو 4-1 مقاومت

شهرداری ساوه 7-2 شهرداری ساوه

کراپ 1-1 سن ایچ

پالایش 5-4 سفیر گفتمان