هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال حساس و جذاب

هفته ماقبل الکلاسیکو: خون به پا می شود!

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال ایران فردا برگزار می شود.

به گزارش فوتسال 40، هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال ایران فردا (پنج شنبه) برگزار می شود. هفته مقابل پایانی نیم فصل اول چند دیدار حساس در دل خود جای داده که تقابل مس سونگون-گهر زمین حساس ترین آنهاست.

شاگردان اسماعیل تفی پور که فاصله شان با صدر جدول را به دو امتیاز کاهش داده اند تا کنون همه بازی های خانگی خود را برده اند و فردا به دنبال تداوم این روند مقابل گهر زمین، تیم سوم جدول هستند. این دیدار قطعا جذاب ترین و حساس ترین بازی هفته است که نتیجه آن می تواند تاثیر زیادی در تعیین سرنوشت تیم های بالای جدول ایفا کند.

گیتی پسندِ صدرنشین یک هفته قبل از الکلاسیکوی فوتسال ایران باید در ساوه به مصاف شهرداری برود. نماینده ساوه با وجود جایگاه جدولی اش، حریف خطرناکی در خانه محسوب می شود؛ به ویژه زمانی که تیم مقابل، یک تیم مدعی باشد.

کراپ که در تلاش است خود را به رتبه های بالاتر برساند، این هفته مهمان آنا صنعت در قم است و می تواند با شکست دادن این تیم چند پله صعود کند؛ البته قمی ها تا مس و گیتی را در این فصل متوقف کرده اند و به نظر نمی رسد حریف راحتی برای کراپ باشند.

سفیر گفتمان برای مستحکم کردن جایگاه چهارمی خود به مصاف ایرالکوی قعرنشین خواهد رفت که هفته گذشته با وجود ارائه یک بازی خوب مقابل مس، با نتیجه 3-2 از این تیم شکست خورده بود. برنامه کامل بازی های این هفته به شرح زیر است:

پنج شنبه 11 آبان

شهرداری ساوه-گیتی پسند

مس سونگون-گهرزمین

آنا صنعت-کراپ

ایرالکو-سفیرگفتمان

فرش آرا-مقاومت

پوشاک حافظ-پالایش نفت

فولاد زرند-سن ایچ