نفرین تیم ملی پشت پالما؛ بازهم سقوط، همسایه با بحران!

پالما در هفته نوزدهم لیگا ناسیونال متحمل نتیجه غیرمنظره ای شد.

به گزارش فوتسال 40، پالما، مدافع عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ، در حالی اردیبهشت سال آینده برای تکرار قهرمانی اش با سه تیم دیگر قابت خواهد کرد که در لیگ کشورش شرایط خوبی ندارد. نتایج ضعیف و باهت ها پرتعداد شرایط پالما را کم کم رو به بحران کرده است.

حسین طیبی مثل چند بازی اخیر در ترکیب اولیه تیمش حضور داشت. سالار آقاپور و مسلم اولادقباد هم کار را از روی نیمکت آغاز کردند.

آنها که با دو برد به شرایط بدشان سامان داده بودند، بعد از تعطیلات کار خود را با شکست مقابل بتیسِ قعرجدولی شروع کردند. موویستار اینتر حریف امشب پالما در هفته نوزدهم بود که یک شکست دیگر را به قهرمان اروپا تحمیل کرد.

پالما در این دیدار هر سه بازیکن ایرانی اش را در لیست داشت و نام حسین طیبی در لیست پنج نفر نخست تیمش نیز دیده می شود. نیمه اول این دیدار با برتری 3-1 اینتر به پایان رسید.

در نیمه دوم پالما بازهم حرفی برای گفتن نداشت و 4 بار دیگر دروازه اش باز شد تا با احتساب دو گلی به ثمر رساند، این دیدار را با شکست 7-3 به پایان رسانده و همچنان در مسیر سقوط قرار بگیرد.

این تیم در حال حاضر با 31 امتیاز پنجم است و در صورت تداوم این روند طی هفته های آتی احتمال دو رقمی شدن رتبه اش نیز وجود دارد.

پالما