پشت این بازگشت باشکوه کلی نکته نهفته است...

مورد شگفت‌انگیز نیم فصل دوم؛ جانگوی زنجیرگسسته!

این بازگشت را باید یک بازگشت باشکوه بدانیم؛ بازگشتی باشکوهی که پشت آن کلی درد و اعتراض و افسوس نهفته است.

به گزارش فوتسال 40، مس سونگون در حالی رقابت قهرمانی در نیم فصل اول را به گیتی پسند واگذار کرد که یکی از مهمترین مهره های خود را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت. مهدی جاوید با حکم تاریخی و عجیب کمیته وضعیت بازیکنان 4 ماه از همراهی مس سونگون محروم شده و کل نیم فصل اول لیگ برتر را از دست داد تا شاگردان اسماعیل تقی پور در غیاب او کار را پیش ببرند. آقای گل فصل گذشته در اوایل نیم فصل دوم به جمع نارنجی پوشان برگشت و حالا با گذشت تنها چند بازی، شمار گل هایش را دو رقمی کرده است!

خیلی از اهالی فوتسال محرومیت طولانی مدت جاوید را فارغ از همه مباحث حقوقی، یک ضربه بزرگ به کیفیت فوتسال ایران می دانستند و معتقد بودند حذف چنین ستاره ای از رقابت های لیگ برتر، به قیمت حذف بخش قابل توجهی از جذابیت های این رقابت هاست.

مهدی جاوید

ادعای یاد شده با بازگشت جاوید به لیگ به واقعیت تبدیل شد. گلزن بالفطره فوتسال ایران در گام اول مقابل کراپ دبل کرد. او روند گلزنی هایش را خیلی زود از سر گرفت و به نوعی با گل زدن آرام می گیرد! شاید با زدن هر یک گل، جاوید یک روز از آن روزهای تلخ محرومیتش را از ذهن پاک می کند و اگر قرار به این باشد پس خدا به داد حریفان بعدی مس برسد!

جاوید در بازی این هفته تیمش مقابل فولاد زرند کرمان هت تریک کرد تا نقش مهمی در پیروزی 6-2 مس ایفا کند؛ مس مقابل همین حریف در دور رفت با تساوی 1-1 متوقف شده بود شاید اگر در آن بازی هم جاوید بود و یکی از ده ها موقعیت از دست رفته را به گل تبدیل می کرد، تیم تقی پور شرایط ایده آل تری در کورس داشت. به هر حال هر اتفاقی که رخ داد گذشت و رفت و مهم این است که محرومیت طولانی و جنجالی مهدی جاوید هم تاثیری روی ذات گلزن او نداشت و این بازیکن همچنان شگفت انگیز است…