با یک تغییر نام جزئی و کلی آرزو...

معامله انجام شد؛ یک تیم جدید در لیگ برتر!

از ساری خبر می رسد که مالکیت باشگاه پوشاک حافظ ساری به دلیل مشکلات مالی به گروه سرمایه گذاری دیگری واگذار شده است.

به گزارش فوتسال 40، تیم پوشاک حافظ ساری با مشکلات مالی بی پایان این فصل لیگ برتر فوتسال را آغاز کرد؛ مشکلاتی که عملکرد فنی و حتی حیات نماینده ساری را تحت الشعاع قرار داده بود. ایستادن در قعر جدول با تنها 4 امتیاز از 16 بازی به خوبی نشان دهنده شرایط بحرانی پوشاک حافظ ساری است. مالکان این تیم که از چند ماه پیش در فکر فروش امتیاز حافظ بودند، سرانجام روز گذشته با یک سرمایه گذار از استان مازندران به توافق رسیدند.

بر اساس توافق صورت گرفته مالکیت نماینده ساری در لیگ برتر فوتسال از پوشاک حافظ ساری به فردی به نام رضا امیر سلیمانی منتقل شد و بر اساس شنیده ها قرار است تیم با مالکیت جدید، نام «حافظ مازندران» به خود بگیرد.

باشگاه پوشاک حافظ ساری از شروع لیگ تا هفته شانزدهم پرداختی بسیار محدودی به بازیکنان و کادرفنی خود داشت و بسیاری از نفرات این تیم در مقاطع زمانی مختلف در اعتراض به این شرایط قراردادهایشان را یک طرفه فسخ کرده بودند.

حالا مالک جدید و گروهی که روی کار خواهد آورد باید ابتدا بدهی های قبلی را به صفر برساند؛ چیزی که به نظر می رسد تا عملی نشود نمی توان از حافظ ساری انتظار کسب نتیجه داشت. البته بازیکنان این تیم طی هفته های گذشته با وجود بلاتکلیفی هایی که به اوج خود رسیده، تمریناتشان را به صورت منظم انجام داده و حتی برای جبران نیز امیدوارند.

حافظ ساری امروز در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال از ساعت 16 میزبان فولاد زرند ایرانیان خواهد بود. حالا باید ببینیم آیا پاقدم مالک جدید برای این تیم 4 امتیازی خوش خواهد بود و نماینده ساری بعد از مدت ها طعم کسب امتیاز را خواهد چشید یا باید منتظر یک باخت دیگر برای آنها باشیم.