جام ملت های آسیا 2024؛

معادله مهم تیم ملی خیلی تلخ حل شد!

یکی از معادلات مهم پیش از جام ملت های آسیا 2024 در تیم ملی فوتسال ایران خیلی تلخ حل شد.

به گزارش فوتسال 40، دعوت دوباره از علی اصغر حسن زاده به تیم ملی بعد از ماه‌ها دوری این ستاره باتجربه، اتفاقی بود که در بازی دوستانه با روسیه رقم خورد. در آن مقطع حسین طیبی کنار تیم ملی نبود و حسن زاده بازوبند کاپیتانی را به دست بست. برای جام ملت های آسیا 2024 اما یک سوال مهم وجود داشت که وحید شمسایی بازوبند را به حسن زاده خواهد داد یا طیبی؟

پاسخ این سوال تا آخرین روزهای اردوی تیم ملی مشخص نبود؛ هر دو ستاره، پرافتخار، محبوب و مقبول بودند و انتخاب یکی از بین شان سخت بود. تا اینکه لیست نهایی تیم ملی این معادله مهم را خیلی تلخ حل کرد!

علی اصغر حسن زادهمصدومیت شدید حسین طیبی حضور او در جام ملت ها را منتفی کرد؛ شمسایی هم با وجود تلاش زیاد این بازیکن در نهایت روی نامش خط قرمز کشید تا ستاره پالما بعد از پشت سر گذاشتن کامل دوران نقاهتش احتمالا برای جام جهانی آماده شود.

این موضوع به این دلیل تلخ حل شد که قطعا اهالی فوتسال دوست داشتند هم حسن زاده و هم طیبی را در ترکیب تیمی ببینند که کار سختی برای باز پس گرفتن قهرمانی جام ملت ها از ژاپن خواهد داشت.

به این ترتیب در جام ملت های پیش رو این حسن زاده خواهد بود که بازوبند کاپیتانی را به دست خواهد بست. او سابقه چندین قهرمانی در آسیا را دارد و 4 بار هم عنوان بهترین بازیکن سال قاره را کسب کرده است.