به استقبال هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال؛

مس و گیتی را بیخیال؛ بازی بزرگ هفته اینجاست!

هفته نوزدهم لیگ برتر بازی های حساس زیادی در دل خود جای داده اما یکی از آنها خیلی حساس تر از بقیه است.

به گزارش فوتسال 40، هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال ایران فردا برگزار می شود. در حساس ترین بازی این هفته گیتی پسند، صدرنشین جدول رده بندی، در اصفهان میزبان سن ایچ است و مس سونگونِ رده دومی در تبریز به مصاف فولاد زرند خواهد رفت.

شاگردان محمد کشاورز که روند بدون شکست خود را همچنان حفظ کرده اند، با 17 برد در 18 بازی به سمت رقم زدن مقتدرانه ترین قهرمانی تاریخ خیز برداشته اند. آنها این هفته با حریف سرسختی به نام سن ایچ بازی خواهند داشت؛ حریفی که در نیم فصل دوم 5 برد کسب کرده و هیچ شباهتی به آن تیم پرنوسان دور رفت ندارد.

دیگر دیدار مهم فردا را در تبریز شاهد خواهیم بود؛ جایی که شاگردان اسماعیل تقی پور برای بازگشت به روزهای خوبشان هر سه امتیاز بازی با فولاد زرند را هدف گرفته اند؛ آنها در بازی رفت مقابل فولاد در کرمان با تساوی 1-1 متوقف شده بودند و فردا در حضور تماشاگرانشان به نتیجه ای جز پیروزی فکر نمی کنند.

البته به نظر می رسد باید از دیداری که در سیرجان برگزار می شود به عنوان مهمترین بازی هفته یاد کنیم؛ و گهر زمین و سفیرگفتمان، جنگ تمام عیاری برای رده سوم در سیرجان برگزار خواهند کرد و تیمی که هر سه امتیاز را به دست بیاورد می تواند با خیال راحت تری، شب ها خواب رتبه سوم را ببیند.

کراپ و ایرالکو دو تیم متحول شده نیم فصل دوم فردا در قزوین یک دیدار مهم برگزار می کنند. فرش آرا که بعد از 7 برد متوالی در دو هفته اخیر دو باخت متحمل شده فردا در ساوه به مصاف شهرداری این شهر خواهد رفت.

برنامه کامل هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

گیتی پسند-سن ایچ

مس سونگون-فولاد زرند

کراپ-ایرالکو

شهرداری ساوه-فرش آرا

پالایش نفت-مقاومت

گهر زمین-سفیر گفتمان

حافظ ساری-آنا صنعت

در پایان نگاهی هم به جدول رده بندی داریم: