گفت و گو با ستاره گهر زمین در آستانه روز بزرگ ...

مرموز و بی‌صدا در پی رتبه سحرآمیز؛ از طرف آنها اوکیه!

گهر زمین در هفته پایانی لیگ برتر فوتسال یک ماموریت بزرگ دارد که برای تحقق آن نیاز به چند اما و اگر مهم دارد.

به گزارش فوتسال 40، گهرزمین سیرجان هفته گذشته دست به کار بزرگی زد و موفق شد مس سونگون را 3-2 شکست داده و در فاصله یک هفته به پایان لیگ به فاصله دو امتیازی این تیم در جدول رده بندی برسد. این تیم امیدوار به لغزش مس در الکلاسیوست تا ایرالکو را در هفته پایانی برده و به رویایی دست یابد که تصورش را هم نمی کرد. آنها البته برای رسیدن به این رویا باید واقعیت هایی که گفتیم را تجربه کنند. اما فکر کردن به چنین شرایطی هم برای گهری ها دلپذیر است. میثم خیام در گفت و گو با فوتسال 40 در مورد آمادگی تیمش برای این جاه طلبی بزرگ خبر داد:

مدعی در سال دوم حضور

خدا را شکر گهرزمین یکی از تیم های خوب این فصل بود.  گهر زمین این فصل برای مدعی شدن بسته شده بود. رفته رفته با همدلی و تلاش بچه ها، کادرفنی و مدیریت باشگاه توانستیم یکی از تیم های بالانشین جدول شویم. اگر کمی خوش شانس بودیم و در برخی بازی های هوشیارانه تر عمل می کردیم می توانستیم نتایج بهتری هم کسب کنیم. ولی خدا را شکر می کنم که تا این لحظه به اهدافی که داشتیم در دومین فصل حضورمان در لیگ برتر برسیم.

عبور از مس در هفته پایانی

ایرالکو یکی از تیم های قابل احترام لیگ برتر است که می توانست حتی جایگاهی بهتر از این هم داشته باشد. شرایط خودم و تیم برای این بازی بسیار خوبی است. تمرینات منظمی را در حال پشت سر گذاشتن هستیم. به امید خدا می رویم تا یک بازی زیبا همراه با سه امتیاز داشته باشیم. در مورد رتبه هم ما تلاش خودمان را می کنیم تا بازی را ببریم و بقیه ماجرا را به دست خدا می سپاریم هر کس که شایستگی بیشتری داشته باشد رتبه بهتری خواهد داشت.

گهرزمین در هفته پایانی لیگ برتر فوتسال به اراک سفر خواهد کرد تا در روز دوشنبه چهاردهم اسفند ماه مقابل ایرالکوی این شهر به میدان برود. همزمان با این دیدار مس سونگون در تبریز پذیرای گیتی پسند اصفهان خواهد بود. گهرزمین در صورتی که به رتبه دوم صعود کند به نوعی یک سنت شکنی در لیگ برتر رقم خواهد خورد چرا که سال ها بود رتبه های اول و دوم به نام مس و گیتی سند زده شده بود.