با رای کارشناسان و هواداران فوتسال...

پدیده سال فوتسال ایران انتخاب شد (عکس)

پدیده سال فوتسال ایران (1402) با انتخاب کارشناسان و هواداران این رشته مشخص شد.

به گزارش فوتسال 40، سال 1402 هم در یک جشم بهم زدن تمام شد و امروز در آخرین روز این سال هستیم؛ در این روز می خواهیم بهترین های فوتسال ایران در سالی که گذشت را خدمتتان معرفی کنیم. پایگاه خبری فوتسال 40 در سه بخش بهترین بازیکن، مربی و بازیکن جوان اقدام به جمع آوری آرای اهالی فوتسال (متشکل از کارشناسان، سرمربیان و مدیران) کرد. سه نفری که بیشترین رای را در این بخش کسب کردند، در بخش آرای مردمی به رقابت باهم پرداختند تا ترکیب این انتخاب ها به معرفی برترین های سال بیانجامد.

در بخش پدیده سال پراکندگی انتخاب کارشناسان بسیار بالا بود؛ همین موضوع انتخاب مردمی را بیش از پیش حساس کرده بود؛ امیرحسین داودی، امیرحسین دهقانی و بهروز عظیمی سه برگزیده نهایی این بخش بودند.

ستاره ملی پوش مس سونگون که بعد از کسب رتبه دوم جدول گلزنان دو فصل پیش با مقاومت البرز به جمع اعضای مدافع عنوان قهرمانی ملحق شد، در اولین فصل حضورش در مس بسیار درخشان ظاهر شد و هم خوب گل زد و هم خوب پاس گل داد. او یکی از انتخاب های همیشگی وحید شمسایی در تیم ملی نیز به شمار می رود و در جام ملت های آسیا 2024 حساب ویژه ای روی او باز خواهیم کرد.

امیرحسین داوودی و امیرحسین دهقانی هم بعد از فصل موفقی که داشتند به جمع برترین ها راه یافتند اما رای کافی را برای بهترین شدن کسب نکردند تا در کنار همه ستاره های جوان و نوجوان شهرداری ساوه (که این فصل روی جوانی به لیگ برتر بخشیدند)، به آنها هم خدا قوت گفته و برای آینده درخشانشان از همین حالا ابراز امیدواری کنیم.