با رای کارشناسان و هواداران فوتسال...

بهترین مربی سال فوتسال ایران مشخص شد (عکس)

بهترین مربی سال فوتسال ایران با رای کارشناسان و هواداران این رتشه انتخاب شد.

به گزارش فوتسال 40، سال 1402 هم در یک جشم بهم زدن تمام شد و امروز در آخرین روز این سال هستیم؛ در این روز می خواهیم بهترین های فوتسال ایران در سالی که گذشت را خدمتتان معرفی کنیم. پایگاه خبری فوتسال 40 در سه بخش بهترین بازیکن، مربی و بازیکن جوان اقدام به جمع آوری آرای اهالی فوتسال (متشکل از کارشناسان، سرمربیان و مدیران) کرد. سه نفری که بیشترین رای را در این بخش کسب کردند، در بخش آرای مردمی به رقابت باهم پرداختند تا ترکیب این انتخاب ها به معرفی برترین های سال بیانجامد.

در بخش مربیان محمد کشاورز (گیتی پسند)، سعید کشاورز (شهرداری ساوه) و هادی بزوال (پالایش نفت) بیشترین رای را از کارشناسان دریافت کردند و به نظرسنجی عمومی راه یافتند.

محمد کشاورز که در آرای کارشناسان هم با اختلاف اول بود، آرای مردمی قابل توجهی (70%) را به خود اختصاص داد تا با اقتدار به عنوان بهترین مربی فوتسال ایران در سال 1402 انتخاب شود. او سال گذشته با گیتی پسند رقابت قهرمانی را به مس باخت اما برای فصل جدید تیمی ساخت که تا هفته پایانی بی شکست پیش رفت و با اختلاف بالای 20 امتیاز نسبت به تیم دوم جام قهرمانی را بالای سر برد.

در شرایطی که هیچ یک از مربیان ایرانی شاغل در خارج از کشور رای چندانی از کارشناسان دریافت نکردند بزوال و سعید کشاورز به عنوان رقیبان محمد کشاورز در آرای عمومی شرکت داشتند؛ بزوال فصل گذشته پالایش را متحول کرد و بهترین رتبه تاریخ را با این تیم به دست آورد، کشاورز هم در اولین تجربه سرمربی گیری اش در لیگ برتر کاری کرد کارستان و با چند جوان بی نام و نشان یقه بزرگان را گرفت و فصلی رویایی رقم زد.