جام ملت های آسیا 2024؛

مدعی اول قهرمانی آسیا؟ با ما تماس بگیرید!

تیم ملی ایران با وجود شکست ناباورانه مقابل بحرین در نیمه اول بازی امروز، کامبک زیبایی در نیمه دوم رقم زد تا هم صعود و هم خود را به عنوان مدعی اول قهرمانی معرفی کند.

به گزارش فوتسال 40، تیم ملی فوتسال ایران در آخرین بازی دور دوم مرحله گروهی جام ملت های فوتسال آسیا 2024 از ساعت 17:30 به مصاف بحرین رفت و بعد از سه بار عقب افتادن از این تیم سرانجام 5-3 پیروز شد و حشن صعود گرفت.

تیم ملی فوتسال ایران

تیم ملی ایران در 10 دقیقه نخست چند موقعیت خوب روی دروازه بحرین ایجاد کرد اما دروازه بان حریف به خوبی مقابل آنها ایستادگی کرد تا اینکه سلمان احمد برخلاف جریان بازی در دقیقه 12 دروازه ایران را باز کرد تا نتیجه 1-0 شود.

شاگردان شمسایی که انتظار چنین اتفاقی را نداشتند جدی تر از قبل ظاهر شده و بلافاصله توسط علیرضا رفیعی پور به گل تساوی رسیدند؛ این گل روی پاس دقیق علی اصغر حسن زاده و ضربه دیدنی ستاره گیتی پسند به ثمر رسید.

علیرضا رفیعی پور

امین محمد حسین در دقایق باقی مانده نیمه اول چند واکنش خوب دیگر مقابل حملات پردامنه ایران از خود نشان داد و در حالی که همه خود را آماده به پایان رسیدن بازی با تساوی کرده بودند بحرین گل دوم را هم زد و برنده راهی رختکن شد. تیم ملی ایران البته بعد از دریافت گل دوم خوش شانس بود که بحرین از روی نقطه پنالتی دوم به گل سوم نرسید.

نیمه دوم با جبران فوری ایران آغاز شد. مهدی کریمی، زننده اولین گل ایران در این دوره از رقابت ها، این گل را در دقیقه 22 با یک شوت روی پای دیدنی به ثمر رساند تا کار 2-2 شود. بعد از اینکه بحرین دو بار در طول بازی از ایران پیش افتاده بود این بار نوبت شاگردان شمسایی بود که از حریف پیش بیافتند؛ سعید احمدعباسی در دقیقه 29 این اتفاق را با یک گل زیبا رقم زد اما بحرین تنها یک دقیقه بعد این گل را جبران کرد تا نتیجه 3-3 شود.

ایران که به هیچ عنوان قصد امتیاز از دست دادن امتیاز در این دیدار را نداشت به حملات خود ادامه داد و در دقیقه 33 توسط بهروز عظیمی به گل چهارم دست یافت؛ ستاره جوان تیم ملی با یک شوت روی پای پرقدرت دروازه حریف را باز کرد. بحرین که بعد از زدن سه گل به ایران جرات بالایی پیدا کرده بود در دقایق پایانی اقدام به پاورپلی کرد؛ این کار به جای بحرین برای ایران گل به همراه داشت و سعید احمدعباسی با هوشیاری و قطع توپ بازیکن حریف توانست خود را در دقیقه 38 دو گله کرده و ایران را 5-3 از حریف پیش بیاندازد. شاگردان شمسایی با برقم زدن این برد 6 امتیازی شده و پیش از انجام بازی های دور پایانی جشن صعود به مرحله حذفی را برپا کردند.