شکست شاگردان شمسایی مقابل تیم دوم مراکش...

محک اول مثل یک سیلی محکم؛ بیدار شوید بچه ها!

تیم ملی فوتسال ایران در اولین محک سال 1403 مقابل مراکش شکست خورد؛ شاید همین باخت تلنگری باشد برای تیمی که قرار است قهرملانی آسیا را ژاپن پس بگیرد و چند ماه بعد هم در جام جهانی شگفتی بسازد.

به گزارش فوتسال 40، تیم ملی فوتسال ایران خود را آماده حضور در جام ملت های آسیا 2024 می کند که اواخر همین ماه در تایلند برگزار خواهد شد. این تیم پیش از اعزام به تایلند به ویتنام سفر کرده تا در یک تورنمنت چهارجانبه حضور پیدا کند. شاگردان وحید شمسایی امروز از ساعت 10:30 در اولین بازی‌شان مقابل مراکش به میدان رفتند و با نتیجه 5-4 از تیم شکست خوردند.

ایران نیمه اول این دیدار را بسیار خوب آغاز کرد و توسط مهدی کریمی و سالار آقاپور دروازه مراکش را باز کرد. حریف بعد از دریافت این دو گل حالت تهاجمی به خود گرفت و پیش از پایان نیمه دو گل زد و کار را به تساوی کشاند.

در نیمه دوم برخلاف تصور این مراکش بود که برتری خود را به ایران دیکته کرد و با زدن دو گل، 4-2 پیش افتاد. شاگردان وحید شمسایی که نمی خواستند بازی را ببازند روی به پاورپلی آوردند و موفق شدند. این تاکتیک جواب داد و ایران توسط مهدی کریمی و بهروز عظیمی دو گل دیگر به مراکش زد تا بازی 4-4 شود.

دقایق پایانی کار با حساسیت و التهاب بالایی در جریان بود و هر دو تیم به دنبال زدن گل برتری بودند؛ تیم ملی ایران با وجود داشتن چند موقعیت خوب از این کار بازماند اما یکی از آخرین حملات مراکش به گل پنجم این تیم منجر شد تا شاگردان شمسایی در اولین دیدارشان در سال 1403 طعم باخت را بچشند. شاید همین باخت تلنگری باشد برای تیمی که قرار است قهرملانی آسیا را ژاپن پس بگیرد و چند ماه بعد هم در جام جهانی شگفتی بسازد.