هست و نیست شان را هم لو نمی دهند...

مبهم‌ترین تیم لیگ برتر؛ بدون حتی یک نشانه حیات!

همه چیز در مورد این باشگاه مبهم و نامشخص است.

به گزارش فوتسال 40، لیگ برتر فوتسال ایران اسفند سال گذشته به پایان رسید. بلافاصله بعد از پایان فصل، تیم ها به سه دسته تقسیم شدند. دسته اول آنهایی بودند که برای فصل بعد برنامه داشتند و شروع به اجرایی کردن آنها نمودند. دسته دوم به استراحت آخر سال رفتند و یک دسته که دسته سوم بود، به حالت استندبای درآمدند.

دسته دوم کم کم در حال گرم شدن و شروع کار هستند اما دسته سوم که در بر گیرنده 2-3 تیم می شود، همچنان اندر خم یک کوچه اند. سر دسته این گروه، آنا صنعت پاسارگاد قم است.

از چند هفته مانده به پایان لیگ شایعاتی مبنی بر انصراف آنا صنعت از تیم داری در لیگ برتر فوتسال مطرح شده بود. این باشگاه اما همه شایعات را تکذیب کرد و فصل را به پایان رساند.

این تکذیب اما در حد حرف و حدیث بود و اعضای تیم آنا صنعت، فصل را بدون دریافت مطالباتشان و در حالت ابهام کامل به پایان رساندند. هر روز از قم یک خبر به گوش می رسد. یک روز خبر از انحلال آنا صنعت می شود و یک روز مدیران باشگاه قویا آن را تکذیب می کنند.

آن چه اما از منابع آگاه به دست ما رسیده نشان می دهد که حیات نماینده قم با نام آنا صنعت تقریبا به انتها رسیده و مدیران فوتسال قم در تلاش هستند تا هر چه زودتر با یک اسپانسر جدید، سهمیه لیگ برتری شان را راهی فصل جدید لیگ برتر کنند.