احتمالی که کسی فکرش را هم نمی کرد...

ماموریت شبه غیرممکن علیه مس سونگون!

هفته های پایانی لیگ برتر فوتسال جذابیت های خاص خودش را دارد و یکی از این جذابیت ها، ماموریت شبه غیر ممکن علیه مدافع عنوان قهرمانی است.

به گزارش فوتسال 40، تنها دو هفته به پایان رقابت های لیگ برتر فوتسال ایران باقی مانده است. تکلیف تیم قهرمان و دو تیم سقوط کننده مشخص شده اما هنوز این لیگ جذابیت های خاص خودش را دارد که ما را به دیدن بازی هایش تا آخرین روز ترغیب می کند.

علاوه بر جنگ هفت تیم سر رتبه چهارم، یک احتمال بسیار جالب هم می تواند پیش از پایان این فصل رخ بدهد؛ طبق روال یک دهه اخیر جنگ قهرمانی این فصل هم بین گیتی و مس در جریان بود و هیچ تیم سومی توان ورود به این دوئل سطح بالا را نداشت. البته شاگردان محمد کشاورز با در پیش گرفتن یک روند نتیجه گیری خارق العاده حالا کاملا دست نیافتنی شده اند. رتبه دوم مس اما قطعی نیست!

مس سونگون بعد از این که از کورس قهرمانی جا ماند، دست به تغییر سرمربی زد و حمید بی غم را جانشین اسماعیل تقی پور کرد و حالا سرمربی جدید که برنامه اصلی اش موفقیت تیم در فصل آینده است، به هیچ عنوان نمی خواهد فصل را با رتبه ای غیر از دوم به پایان برساند.

مس در حال حاضر با 51 امتیاز در رده دوم حضور دارد و گهر زمین زمین سیرجان با 46 امتیاز سوم است. سیرجانی ها این هفته با مس دیدار رو در رو دارند که اگر آن را ببرند باید در هفته پایانی دست به دعا بنشینند و متنظر باخت مس به گیتی باشند تا جای این تیم را در هفته پایانی بگیرند. این ماموریت، سخت است و تقریبا به شبه غیرممکن میل می کند اما فاصله امتیازی 5، چیزی است که هر احتمالی را قوت می بخشد.

البته شاگردان بی غم با توجه به تفاضل گل بسیار خوبشان حتی اگر به گهر ببازند، با یک مساوی مقابل گیتی، رتبه دوم شان را حفظ خواهند کرد. البته یک مساوی یا برد در سیرجان، همه این احتمالات را به صفر می رساند و بازی های هفته پایانی را در بالای جدول کاملا به حالت تشریفاتی در می آورد.