نگاهی به بازی های هفته ماقبل پایانی فصل...

لیگ برتر فوتسال تقدیم می‌کند؛ یک جشن و چند جنگ!

لیگ برتر فوتسال ایران فردا وارد هفته ماقبل پایانی خود می شود؛ جایی که یک جشن و چند جنگ شاهد خواهیم بود.

به گزارش فوتسال 40، دیگر چیزی به پایان لیگ برتر این فصل باقی نمانده است. فردا هفته بیست و پنجم را پشت سر خواهیم گذاشت تا به هفته پایانی فصلی برسیم که با نمایش الکلاسیکوی برگشت به باشکوه ترین شکل ممکن قرار است به پایان برسد. هفته ماقبل پایانی لیگ برتر هم اما اتفاقات مهمی در دل خود جای داده است؛ از برگزاری جشن قهرمانی گیتی پسند تا تقابل تیم های دوم (مس) و سوم (گهر) که نتیجه آن می تواند معادلات بالای جدول را کاملا حل کند. بیایید باهم نگاهی به بازی های این هفته بیاندازیم.

گیتی پسند که در فاصله 4 هفته پایان لیگ برتر قهرمانی اش را قطعی کرده این هفته در اصفهان میزبان شهرداری ساوه است. با توجه به اینکه دیدار آخر گیتی در تبریز برگزار می شود، با موافقت سازمان لیگ قرار شد جشن قهرمانی این تیم یک هفته زودتر و بعد از بازی با شهرداری در سالن پیروزی برگزار شود. پس به این ترتیب فردا اکثر نگاهها به اصفهان خواهد بود جایی که شاگردان محمد کشاور می خواهند با حفظ روند بی شکستی شان، مقتدرانه ترین قهرمانی تاریخ لیگ برتر را در حضور حدود 4 هزار هوادار خود جشن بگیرند. البته آنها کار چندان آسانی مقابل جوان ترین تیم فصل ندارند؛ تیمی که دو هفته پیش مس را در تبریز با تساوی 2-2 متوف کرده بود قطعا در اصفهان هم دست و پا بسته نخواهد بود.

در دیگر دیدار حساس هفته بیست و پنجم لیگ برتر مس سونگون، تیم دوم جدول، مهمان گهر زمین در سیرجان است. فاصله امتیازی (5) دو تیم به گونه ای است که مس می تواند با یک مساوی جایگاه دومی اش را تثبیت کند. با این وجود گهری ها هم انگیزه های خاص خود را در خانه دنبال می کنند.

پالایش نفت بندرعباس که با برد بزرگ هفته گذشته مقابل آنا صنعت به رده چهارم جدول رده بندی صعود کرد فردا میزبان حافظ ساری است. بندری ها در حضور هوادارانشان هر سه امتیاز تقابل با تیم سقوط کرده حافظ را جست و جو می کنند تا در یکقدمی ثبت بهترین رتبه تاریخ لیگ برترشان قرار بگیرند.

برنامه کامل هفته بیست و پنجم را در ادامه مشاهده می کنید: