معادله تبدیل به سه بعلاوه یک با کلی صفر شد...

قیمت گذاری لژیونرهای ممنوعه؛ و اما اولین خبر خوش!

بعد از قیمت گذاری غیرمنتظره پالما روی لژیونرهای ممنوعه والدپنیاس نرمش امیدوارکننده ای از خود نشان داده است.

به گزارش فوتسال 40، لیگ برتر فوتسال ایران دوشنبه هفته آینده به پایان می رسد تا همه توجهات به تیم ملی معطوف شود؛ تیمی که در آستانه جام ملت های آسیا چند مشکل بزرگ دارد و مشخص نیست با این شرایط چطور قرار است جام قهرمانی را از تیم ملی ژاپن پس بگیرد.

در کنار تدارکات و بازی های دوستانه‌ی غیرقابل مقایسه رقیبان، مشکل عدم حضور لژیونرها، چیزی است که وحید شمسایی را در فاصله کمتر از دو ماه مانده به شروع جام ملت ها به شدت آزار می دهد.

در شرایطی که کمیته فوتسال بعد از حل مشکل لژیونرهای ژاپنی از پیگیری جدی ماجرا خبر داد، چند هفته بدون خبر سپری شد تا اینکه چند روز پیش باشگاه پالما اعلام کرد حسین طیبی، سالار آقاپور و مسلم اولادقباد را تنها در ازای دریافت غرامت در اختیار تیم ملی خواهد گذاشت. کمیته فوتسال هنوز واکنش خاصی به این موضوع نداشته و مشخص نیست نهایت این ماجرا چه می شود.

در مورد رقم مورد نظر باشگاه پالما هم جزئیات خاصی منتشر نشده و مشخص نیست که قیمت گذاری این باشگاه روی سه ستاره ایرانی اش در ازای حضور آنها در جام ملت های آسیا چقدر است؟

دیوید راموس، سرمربی تیم والدپنیاس اسپانیا،  در میان خبرهای نگران کننده و اکثر بد در مورد لژیونرها امشب یک خبر امیدوارکننده برای اهالی فوتسال ایران داشت. او در گفت و گوی تصویری با برنامه تلویزیونی فوتسال 2020 اعلام کرد که با توجه به تلاش و تمایل بالای سعید احمدعباسی تصور می کند که مشکل حضور او در جام ملت های آسیا تقریبا حل شده و او می تواند همراه با تیم ملی فوتسال ایران در تایلند حضور پیدا کند.