مجوز حضور بانوان به زودی صادر می شود

قول بزرگ مدیرعامل مس سونگون به هواداران

مدیرعامل مس سونگون قول حضور بانوان در بازی های خانگی تیم های فوتسال و والیبال این باشگاه را داد.

به گزارش فوتسال 40، حضور بانوان در سالن های محل برگزاری بازی های لیگ برتر فوتسال بحث داغی است که از ابتدای فصل مطرح شده است. این اتفاق به صورت پراکنده و جزئی در برخی شهرها رخ داده اما هنوز رسمی نشده است.

باشگاه مس سونگون یکی از باشگاههایی است که از ابتدای تلاش می کند زمینه را برای حضور بانوان در بازی های خانگی خود فراهم کند. یاسر نجف زاده، مدیرعامل این باشگاه با تاکید به اینکه مکاتبات در این زمینه هنوز نتیجه نداده از یک احتمال مهم خبر داد.

او در بخشی از صحبت های اخیر خود گفت:

ما از ابتدای  فصل هدفمان این بود که بانوان در تمامی رشته‌های ورزشی فعال باشگاه مس سونگون ورزقان حضور داشته باشند و خدا را شکر جو حاکم بر شهر تبریز جو امنی بوده و بدلیل بالا بودن فرهنگ مردم مشکل خاصی هم بوجود نخواهد آمد. در این خصوص نیز نامه نگاری‌هایی هم انجام دادیم که متأسفانه تا به این لحظه نتیجه بخش نبوده است اما قول می دهم از هفته بعد در والیبال و فوتسال شاهد حضور بانوان باشیم.

به این ترتیب و با توجه به صحبت های نجف زاده بازی آخر هفته مس سونگون و ایرالکو نیز بدون حضور بانوان خواهد بود و احتمالا در بازی هفته دوازدهم نارنجی پوشان شاهد حضور بانوتان باشیم.