همان طور که گفته بودیم...

قهرمانی‌مان دست خوب کسی افتاده است!

کمتر از 24 ساعت تا فینال جام ملت های فوتسال آسیا یادآوری یک خبر شاید بسیار جالب باشد؛ خبری که یک روز پیش از اولین بازی تیم ملی نوشته شده بود.

به گزارش فوتسال 40، درست یک روز قبل از جام ملت های فوتسال آسیا 2024 از دل قرص وحید شمسایی بابت خط دروازه نوشتیم؛ جایی که مسعود باقرمحمدی و سعید مومنی حضور داشتند و سرمربی تیم ملی طی اظهاراتی که داشت کاملا نسبت به عملکرد آنها ابراز اطمینان کرده بود.

حالا یک روز مانده به فینال جام ملت های آسیا خوشحالیم که سرنوشت قهرمانی مان را به دست این دو دروازه بان داده ایم. البته بار اصلی روی دوش باقرمحمدی بوده اما اتحاد دو گلر تیم ملی شاید دلیل اصلی دلگرمی شمسایی بود که حالا نتیجه هم داده است.

باقرمحمدی بعد از شکستن رکورد کلین شیت تاریخ لیگ برتر بهانه ای برای قرار نگرفتن در ترکیب اصلی تیم ملی فوتسال نداشت. او با اعتماد به نفس این کار را انجام داد اما چند اشتباه در در طول جام کمی همه را نگران کرد.

او اما در بازی سنگین مقابل ازبکستان هم در طول بازی گل کاشت و هم در ضربات پنالتی با مهار دو پنالتی تیم ملی ازبکستان کاری کرد کارستان و موجبات صعود تیم ملی به فینال را فراهم کرد.

مسعود باقرمحمدی