پای ده‌ها نفر در میان است، آنها صاحب اصلی این قهرمانی و رکورها هستند...

گفت و گوی ویژه با قهرمان‌ترین بازیکن لیگ برتر

کاپیتان گیتی پسند با قهرمانی امسال به رکورد ویژه ای داست یافته که در موردش با او همکلام شده ایم.

به گزارش فوتسال 40، گیتی پسند هفته گذشته موفق شد میزبانش فرش آرا را در هفته بیست و دوم با نتیجه 4-0 شکست داده و در فاصله چهار هفته به پایان فصل، قهرمان لیگ برتر شود. یکی از چهره های ویژه این قهرمانی محمدرضا سنگ سفیدی، کاپیتان گیتی پسند بود. او که فصل گذشته با مس سونگون لیگ برتر را فتح کرده بود، در بازگشت به اصفهان یک بار دیگر طعم قهرمانی را چشید تا مرد قهرمانی یک دهه اخیر لیگ برتر فوتسال لقب بگیرد. سنگی از سال 1393 تا به امروز (1402) 8 بار قهرمان لیگ برتر شده که رکورد بسیار قابل توجهی است.

به همین مناسبت یک گفت و گو با سنگ سفیدی انجام دادیم که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

قهرمانی مقتدرانه 4 هفته قبل از پایان

تیم یکدست و متحدی داشتیم که تنها هدفش قهرمانی بود. خیلی زودتر از حریفان کار را شروع کردیم و دوران پرفشاری در پیش فصل پشت سر گذاشتم. وقتی هدف کل مجموعه یکسان باشد، رسیدن به آن خیلی آسان می شود و این موضوع را امسال در گیتی پسند شاهد بودیم که در نهایت نیز به یک قهرمانی شیرین انجامید.

قهرمان ترین بازیکن لیگ برتر

به عنوان بازیکن همیشه سعی می کنم مفیدترین عملکرد را در تیمی که برایش بازی می کنم داشته باشم. لطف خدا همیشه شامل حالم بوده و طی این سال ها موفقیت هایی کسب کردیم که البته حاصل تلاش جمعی بوده و برای رسیدن به هر کدام ده ها نفر تلاش کرده اند. امسال هم که به گیتی برگشتم خوشبختانه شرایط بسیار خوبی داشتیم و دست به دست هم دادیم تا این موفقیت بزرگ را رقم بزنیم.

محمدرضا سنگ سفیدی

دلیل قهرمانی بی حرف و حدیث گیتی

رسیدن به چنین افتخاری خیلی سخت است و نیاز به یک مجموعه منسجم و حرفه ای داریم. چیزی که به خوبی آن را در گیتی پسند شاهد بودیم. از راس کار که مدیریت و هیئت مدیره محترم هستند تا کادر فنی مجرب و بازیکنانی که از باتجربه تا جوانش تا پای جان تلاش می کنند. به جرات می توانم بگویم کمبودی در طول فصل نداشتبم و از نظر فنی هم خود را به حدی رساندیم که نتایج و رکوردهای خوبی به جای گذاشتیم که تک تک آنها را به هوادارانمان تقدیم می کنیم. آنها صاحب اصلی تیم و این موفقیت ها هستند. هوادارانمان در این فصل یک بار دیگر نوع ویژه حمایت شان را در لیگ برتر فوتسال نشان دادند و در میان همه هواداران تک بودند.

منتظر جشن نهایی…

تا پایان فصل همین روند را می خواهیم ادامه دهیم. مسیری که شروع کردیم طبق برنامه بود و همین برنامه نیز ایجاب می کند که تا هفته پایانی دست از تلاش برنداریم و نام گیتی را در تاریخ جاودانه کنیم. هنوز از زمان دقیق جشن قهرمانی مطلع نیستم اما مشتاقانه منتظر این روز هستیم تا در کنار هوادارانمان جشن نهایی را برپا کنیم.

محمدرضا سنگ سفیدی