جام ملت های آسیا 2024؛

قطعی و رسمی؛ شمسایی خبر بد را تایید کرد!

وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در گفت و گو با خبرنگار ما خیلی صادقانه در مورد بحث روز فوتسال ایران توضیح داد.

به گزارش فوتسال 40، مصدومیت بدموقع حسین طیبی کار دست او و تیم ملی داد؛ بعد از بازی با بارسا بود که باشگاه پالما از مصدومیت نسبتا شدید ستاره ایرانی اش خبر داد. برای طیبی حدود یک ماه طول درمان در نظر گرفته شد و یک هفته است که به ایران برگشته است. با وجود تلاش بسیار برای رسیدن به جام ملت ها، اما به نظر می رسد که طیبی را باید غایب بزرگ ایم وحید شمسایی در تایلند بنامیم.

برای این که پرونده این موضوع را یک بار برای همیشه در آستانه جام ملت های آسیا ببندیم سراغ خود شمسایی رفتیم. او در پاسخ به این سوال که خیلی صادقانه بگویید که حسین طیبی چقدر شانس حضور در جام ملت های آسیا را دارد گفت: “99.99 درصد بعید است با این شرایطی که دارد با ما به جام ملت ها بیاید. او نه با تیم تمرین کرده و نه پایش شرایط مناسبی دارد.” 

او با اشاره به تلاش های زیادی طیبی برای رساندن خودش به جام ملت ها گفت: “طیبی سر تمرینات می آید و کنار ماست؛ طیبی مشکل دارد و با وجود زحمت زیادی که می کشد با تیم تمرین نکرده است. از نبود او بسیار ناراحت هستیم.”

سرمربی تیم ملی از نبود طیبی ابراز ناراحتی کرده و افزود: “از زمان 4 هفته ای که برای طول درمانش تعیین کرده بودند تنها 15 روز می گذرد و تیم ملی قرار است چند روز بعد به تایلند سفر کند. ناراحتیم از این اتفاق و با این وجود ترجیح اول مان سلامتی حسین است.”