جام ملت های آسیا 2024؛

قاب ویژه جام؛ آقای گل چه می‌گفت و چه شد!

قاب ویزه جام ملت های فوتسال آسیا 2024 تصویری است که یادآور خاطره نگران کننده هفته قبل است که حالا به گونه ای دیگر تعبیر شده است.

به گزارش فوتسال 40، ساعاتی قبل ار ترک ایران که با وحید شمسایی صحبت می کردیم حال جالبی داشت؛ از بدشانسی خود و تیمش می گفت. از این که همه اتفاقات بد جمع شده و درست قبل از جام ملت های فوتسال آسیا 2024 گریبان تیمش را گرفته اند. او آن زمان اصلا فکر نمی کرد برای عوض شدن عقیده اش فقط به چند روز زمان نیاز دارد.

تیم ملی به هر نحوی که بود ایران را به مقصد تایلند، محل برگزاری رقابت ها رساند. پیروزی روز اول مقابل افغانستان متزلزل بود اما وقتی ژاپن باخت همه همین برد را هم قبول کردند.

وحید شمسایی

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در این قاب در حالی نظاره گر نمایش تیم است که شاید هیچ وقت فکرش را هم نمی کرد با عبور از ژاپن قهرمان آسیا شود.

تیم شمسایی بازی به بازی بهتر شد و مقتدرانه، همان طور که پیش بینی می شد به دور حذفی صعود کرد؛ همزمان با این اتفاقات ژاپن در عین ناباوری از صعود به دور بعد بازماند؛ همان ژاپنی که قهرمانی دوره قبل را از ما ربوده بود؛ همانی که گفته می شد در اوج آمادگی به سر می برد و همه ستاره هایش هستند.

حالا شمسایی مانده و تیمش و هفت تیمی که فکرش را هم نمی کردند که ژاپن نباشد و آنها باشند! حالا آقا وحید تنها سه بازی تا رسیدن به مهمی فاصله دارد که دو سال پیش از دستش داد و تا همین دو هفته پیش هم با توجه به شرایط عجیب تیمش حسابی ناامید به نظر می رسید.