با اغماض از هر گونه هت‌تریک، پوکر یا گلات احتمالی...

فرار بزرگ وسط بازی قهرمانی؛ بازهم چیزی قطعی نیست!

در جریان بازی امروز فرش آرا-گیتی پسند که به قطعی شدن قهرمانی شاگردان کشاورز انجامید، جواب یک سوال هم تا حد زیادی مشخص شد؛ البته اگر...

به گزارش فوتسال 40، به نظر می رسد که مثل فصل گذشته کفش طلای لیگ برتر به بازیکنی از تیم قهرمان برسد. محمد درخشانی، ستاره گلزن گیتی پسند، با بریس در بازی امروز مقابل فرش آرا در فاصله چهار هفته به پایان رقابت ها، مثل معادله قهرمانی، جایگاه خود در صدر جدول گلزنان را تا حد زیادی قطعی کرد.

البته تفاوت مهم شرایط گیتی و درخشانی این است که شاگردان محمد کشاورز با رساندن شمار امتیازاتشان به عدد 64، در فاصله 4 هفته به پایان لیگ برتر عملا خود را دست نیافتنی کردند اما حمید درخشانی با وجود حاشیه امنیت خوبی که امروز ایجاد کرد، هنوز در معرض هت تریک، پوکر و حتی گلات های احتمالی در هفته های پایانیست که می تواند جایگاه چندین هفته ای او را یک شبه به باد دهد.

البته درخشانی برای قطعی کردن کفش طلا در هفته های پایانی شتاب بیشتری به گلزنی هایش بخشیده است. او که در پایان هفته بیست و دوم 20 گله شد و خیلی خوش شانس است که مهدی جاوید یک نیم فصل محروم بود چرا که ستاره مس در بازگشت به لیگ برتر در یک نیم فصل به اندازه کل فصل بسیاری از ستاره ها در حال گلزنی است و اگر یکی از همان پوکرها یا گلات های احتمالی به نامش ثبت شود حتی می تواند ماموریت غیرممکن کفش طلای امسال را برای خودش، ممکن کند.

مهدی کریمی، دیگر ستاره گلزن این فصل گیتی پسند، در بازی امروز مقابل فرش آرا یک گل وارد درواره حریف کرد تا شمار گل هایش را به عدد 17 رسانده و رده دوم جدول گلزنان را به تنهایی مال خود کند.