گوشی ها شب بازی جمع شد

عجیب اما واقعی: شرایط پادگانی داوران الکلاسیکو!

ناظر داوری بازی گیتی پسند - مس سونگون طی تصمیمی جالب گوشی تلفن همراه تیم داوری را در شب بازی از آنها گرفت.

به گزارش فوتسال 40، حساس ترین دیدار نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال روز جمعه در اصفهان برگزار شد؛ گیتی پسند در این دیدار پر فراز و نشیب و جذاب موفق به کسب پیروزی 6-4 مقابل مس سونگون شد تا قهرمانی دور رفت را به دست آورد.

تیم داوری الکلاسیکوی روز جمعه نیز مثل اعضای دو تیم، بعد از ظهر پاییزی بسیار سختی را پشت سر گذاشتند؛ برخی از تصمیمات آنها پرحاشیه بود و اعتراضات زیادی به همراه داشت. با این وجود فوتسال ایران طی سال های اخیر به حاشیه و تنش در الکلاسیکو عادت کرده و تیم داوری این بازی نیز به موضوع یاد شده واقف بودند و سعی کردند تا جایی که ممکن بود خونسردی شان را از دست ندهند.

وحید سلیمانی، حسین امیری، حمیدرضا قدسی راغب و مهدی صادقی (داوران سوم) و وقت نگهدار: حمیدرضا طیب طاهری تشکیل دهنده تیم داوری بازی گیتی-مس بودند؛ آنها شب قبل از بازی به تصمیم محمود نصیرلو، که به عنوان ناظر داوری در اصهان حضور یافته بود با شرایط بسیار ویژه ای روبرو شدند.

ناظر داوری الکلاسیکو طی تصمیمی که معمولا برای بازیکنان اعمال می شود، گوشی تلفن همراه داوران بازی را در شب بازی جمع کرده و از آنها خواست تا به دور از حاشیه و در آرامش کامل خود را برای قضاوت آماده کنند.