شمشیر به شدت دو لبه کمیته داوران برای حساس ترین بازی فصل...

عجیب‌ترین تصمیم ممکن در مورد الکلاسیکو؛ قضاوت دورهمی!

سازمان لیگ تصمیم جالبی برای الکلاسیکوی روز دوشنبه اتخاذ کرده که به یک شمشیر دو لبه شباهت دارد.

به گزارش فوتسال 40، هفته پایانی لیگ برتر فوتسال ایران روز دوشنبه برگزار خواهد شد. در حساس ترین بازی این هفته مس سونگون میزبان گیتی پسند در سالن پورشریفی تبریز خواهد بود.

تقابل دو تیم همواره جنگی سر قهرمانی بود اما امسال گیتی قهرمانی خود را زودتر از موعد قطعی کرد. این تیم هفته گذشته در اصفهان جشن قهرمانی برپا کرد و این هفته به تبریز سفر می کند تا آخرین و شاید سخت ترین بازی فصل خود را برگزار کند.

یکی از موارد مهم الکلاسیکو داوران بوده است. کمیته داوران سازمان لیگ تصمیم عجیب و در نوع خود غیر منتظره ای را برای قضاوت این دیدار اتخاذ کرده است. این کمیته قضاوت حساس ترین بازی فصل را به داورانی از اصفهان و تبریز سپرده است!

در تقابلی که گیتی پسند اصفهان یک پای آن است، علی حفیظی، داور اصفهانی به عنوان داور اول انتخاب شده و اسماعیل کمربسته نیز به نمایندگی از شهر میزبان (تبریز) به عنوان داور دوم قاضی الکلاسیکو خواهد بود.

از آن جایی که الکلاسیکوی فوتسال ایران هموار حواشی داوری زیاده داشته حال باید دید میزان هماهنگی و نحوه تصمیم گیری این دو داور در لحظات حساس و به اصطلاح 50-50 های تعیین کننده چطور خواهد بود و آیا این تصمیم غیرعادی سازمان پایان خوشی خواهد داشت یا خیر.