نقل و انتقالات؛

ظهور مدعی جدید در لیگ؛ ترکیبی از مس و گیتی!

با رویه ای که این تیم لیگ برتری در پیش گرفته باید یک مدعی دیگر به جمع مس و گیتی در فصل جدید لیگ برتر فوتسال اضافه کنیم.

به گزارش فوتسال 40، تنها چند روز از پایان لیگ برتر فوتسال می گذرد اما چند تیم با جدیت بالا کار خود را برای فصل جدید آغاز کرده اند. یکی از این تیم ها پالایش نفت است که پا به پای گیتی پسند، قهرمان فصل، در حال تعیین تکلیف تیم سال بعدش است.

بندری ها امسال بهترین نمایش ممکن را از خود به جای گذاشتند و با تیم دوست داشتنی و جوانشان توانستند رتبه پنجم را کسب کنند. آنها می توانستند حتی چهارم شوند اما سن ایچ تفاضل گل بهتری داشت و بالاتر ایستاد.

موفقیت این فصل به مزاق بندری ها خوش آمده و آنها قصد دارند در فصل جدید حرف های بیشتری برای گفتن داشته باشند. پالایشی ها بعد از تمدید قرارداد سرمربی و کاپیتانشان در حال مذاکره با دیگر ستاره های خود برای ادامه همکاری هستند.

بعد از تعیین تکلیف نفراتی که بزوال آنها را برای فصل بعد می خواهد، کار جذب ستاره  های جدید شروع خواهد شد. البته باشگاه پالایش در پشت پرده این موضوع را پیش می برد و با چند ستاره شاخص نیست صحبت هایی داشته است.

آنها بعد از اینکه به مهدی جاوید برای فصل آینده پیشنهاد دادند، با چند ستاره گیتی پسند که احتمالا از این تیم جدا شوند نیز وارد مذاکره شده اند تا در صورت قطعی شدن پایان کار آنها در گیتی، مذاکرات نهایی را آغاز کنند. در صورتی که مذاکره طرفین وارد مراحل نهایی شود، ستاره های مدنظر پالایش را برایتان معرفی خواهیم کرد.