طعم شیرین واکنش صحیح...

طغیان تازه‌واردها؛ آمده‌ایم که بمانیم، شما بروید!

در هفته ای که پشت سر گذاشتیم یک اتفاق مهم رخ داد که می تواند درس خوبی برای تیم های تازه وارد فصل های بعدی لیگ برتر داشته باشد.

به گزارش فوتسال 40، یکی از اتفاقات مهم هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال تعیین تکلیف تقریبی سرنوشت تیم های سقوط کننده بود. مقاومت البرز در دیدار 6 امتیازی با ایرالکو 4-1 شکست خورد تا با 9 امتیاز از 21 بازی اندک امید بقا در لیگ برتر را هم از دست بدهد. شهرداری ساوه هم در این هفته 7-2 حافظ ساری را شکست داد تا نماینده 8 امتیازی ساری هم به سرنوشت مقاومت دچار شود.

ایرالکو و شهرداری ساوه، دو تیمی که این فصل به جمع لیگ برتری ها اضافه شدند، شاید در هفته های ابتدایی جزو کاندیداهای سقوط به حساب می آمدند اما در دور برگشت رقابت ها روند نتایج استانداردی که برای بقا نیاز بود را در پیش گرفته و به نتیجه هم رسیدند.

مراد-ناظری

شهرداری که یکی از جوان ترین تیم های این فصل را دارد با 26 امتیاز در مکان نهم حضور دارد و بعد از پشت سر گذاشتن کامل دغدغه بقا، حالا به دنبال حفظ رتبه تک رقمی در اولین فصل حضورش در لیگ برتر است؛ چیزی که رسیدن به آن با توجه به شرایط فعلی ساوجی ها غیرممکن به نظر نمی رسد.

ایرالکو اراک نیز همان راه شهرداری را با سبکی متفاوت پیش رفت. این تیم تقریبا از اواخر نیم فصل اول، تغییرات را شروع کرد و در نهایت به ثباتی رسید که حاصل نهایی آن چشیدن طعم بقا در لیگ برتر بود. آنها هفته گذشته بر پر حاشیه ای مقابل مقاومت گرفتند که سه اخراجی روی دستشان گذاشت اما قطعا هر چه بود و گذشت، ارزش داشت؛ چرا که اراکی ها طبق برنامه ای داشتند پیش رفتند و حالا خود را آماده پایان فصل و مهیا شدن برای فصلی متفاوت تر و قدرتمندتر می کنند.

دو تیم تازه وارد لیگ برتر امسال درس خوبی به مقاومت و حافظ ساری دادند که باید چند هفته دیگر مسافر لیگ یک شوند؛ آنها ثابت کردند که اگر ضعف ها قبول کرده و کمی حرفه ای و بابرنامه پیش بروید خواهید توانست با شرایط جدید وفق پیدا کرده و خود را از جمع فانوس بدست ها جدا کنید.